01.06.2009

Fucking stuff...

My guitar lies bleeding in my arms:x. O piesa geniala:).

Hello people!Vin cu vesti noi;;).Sambata am avut un concurs, mai precis concursul national "Un talent innascut" care s-a desfasurat la Rm. Valcea si la care am luat locul 2 la sectiunea solistica si locul 1 la sectiunea grup, impreuna cu fetele.Obosita si fericita, am adormit... Duminica a fost o iesire in familie la tara, iar azi am luat-o de la capat.De dimineata am fost la Altex, apoi m-am intalnit cu B.J. (cine stie,cunoaste), iar dupa-amiaza am avut-o incarcata de repetitiile pt miss, m-am vazut si cu Andrei:x, etc. Pe zi ce trece se acumuleaza multi nervi,oboseala dar ne si distram si intr-un final se va merita tot efortul:).Apoi, am continuat misiunea mea zilnica in campanie... Lovely boy:x...

Relaxandu-ma pe net la o barfa cu vechiul meu prieten Florin si cu cativa de la miss si mister, am dat peste blogul lui Tiko (colegul de la mister) care m-a emotionat cu poeziile lui si m-a amuzat cu posturile despre mine. Am faaani:).Pup Tiko:*. Va pup si va iubesc! >:D< I'm so fucking happy!:D

Niciun comentariu: