14.06.2009

Summertime



Vacantaaaa! Weekendul asta am fost plecata la tara unde am evadat putin prin niste paduri dragute, am furat cirese si am cules flori... Exact ca in vremurile cand eram copil si ma cataram prin toti pomii, ma tavaleam in iarba si radeam la nori. Astazi, mai profunda, totul imi parea ireal. Azi-noapte am visat foarte frumos, am dormit linistita si m-am trezit plina de viata:). Am visat un baiat, misterios, dintr-un alt oras, era un port, o mare, o gara si el... cu ochii verzi 8->. Revenind in planul real, a venit vacanta, au revenit orele de somn bine meritate, zilele insorite, flirturile fierbinti de pe plaja, cantatul sub cerul liber, alergatul prin statiile de metrou din Bucuresti, timpul pierdut pe mess si cel mai important, a venit ultima mea vacanta ca si copil. Fac si 18 ani si vara viitoare o sa am BAC-ul , Admiterea, etc. si n-o sa ma mai distrez asa:). In alta ordine de idei, odata cu visul de azi-noapte, a inviat o parte din "noi", "noi"-ul ala de prima data separat de distanta, idei diferite, etc. Mi-e dor de mare... Vreau sa plec la mare, vreau sa-l vaaaad, vreau sa fim "noi"... Odata cu venirea verii, revin amintirile din anii anteriori. Spuneti voi, vara nu e cel mai tare anotimp ever in care avem parte de absolut orice?:) [mai putin schiatul si snowboarding-ul dar...]. Iubesc varaaaa, iubesc soarele, iubesc marea, iubesc muzica, il iubesc pe Jon Bon Jovi, iubesc pe "noi"... Cred ca si el se gandeste la mine... iar daca nu, ma gandesc eu pt amandoi... Summertime! Let's go!

Un comentariu:

andreea spunea...

intr-adevar, niciun anotimp nu este asa de frumos ca vara..e libertate, ai puterea de a face mult mai multe chestii care in rest sunt destul de greu de realizat..e vara 8->