17.06.2009

Sweet dreams are made of this....



Viseeeeez! Sa zbooor! Sa evadez! Vara, soare, plaja, mare... De mica am fost fascinata de mare. Stiti piesa celor de la Vama Veche-Omul plajei? Ei, cam asa sunt eu.. M-as muta la mare pentru totdeauna:x. Ce bine era sa fie Bucurestiul la mare, era perfect:). I want hiiiim! Vise, amintiri, sentimente, nisip ud, valuri, alge si fum de tigara.. Ne leaga oare toate astea? Mi-e dor de "noi"... Un "noi" mai apropiat, atat fizic cat si sufletesc, un "noi" care nu se va plictisi niciodata sa-si traiasca viata, un "noi" spontan, inteligent, egoist, incapatanat...
Un "noi" pregatit intotdeauna sa isi ia un rucsac si sa fuga... Un el care incearca sa gaseasca o solutie pentru a ajunge la ea, o ea rebela care viseaza la ziua cand se vor intalni inca din copilarie... Oare va fi posibil? Dupa ani si ani, cand din sufletele noastre de acum va ramane doar scrum, dupa ani si ani in care ne vom lupta cu realitatea, va mai fi posibila o poveste de iubire? O iubire de-o vara pe malul marii? Nisipul intepandu-mi usor talpile, vantul jucandu-se prin parul meu, sarea care se va usca pe pielea lui, algele, soarele care rasare si fumul de tigara eliberat de buzele lui carnoase si pictate cu tutun... Ne vom intalni vreodata cu aceste momente? Pielea uda, marea amara, sarut salbatic, briza racoroasa.. Parca as schita un tablou sau o scena dintr-un film... Dorinta, pasiune si intr-un final suferinta... Suntem programati pentru asta. Destinul e de partea noastra doar cateva clipe. Vom stii sa profitam de ele sa fim fericiti? Sa ne iubim, sa copilarim impreuna si sa ne transpunem in propriile ganduri? Noapte, cearsafuri albe de matase, perdele turcoaz, vant, muzica in surdina, lumina obosita... Noi... Dansam in intuneric si pe peretii ingalbeniti de vreme, ni se contureaza trupurile... Suntem niste fantasme imbatate de nebunie... Ne iubim! Murim, renastem, ne oprim, respiram... Plecam intr-o calatorie onirica din care "fiecare scapa cum poate"... Plang... Te strig, nu ma auzi.. Ies pe strazile cenusii, pe asfaltul incins, luminile imi zambesc. "Stiu ca ma asteapta"... E pe plaja... Radem, alergam prin neant, ratacim, pierdem vremea... suntem "noi". Rebeli, visatori, fericiti si filozofi... Ne transpunem in fiecare obiect care ne iese in cale, ne reintalnim si adormim franti de amintire si imbatati de nebunie... Isi aprinde o tigara, eu il mangai pe spate... E superb! Sunt nebuna! Il ador.. Incepe o noua zi... Am visat... Telefonul imi distrage atentia. E el, cu ochii goi, ma asteapta... pe plaja... e un ritual neinteles..

2 comentarii:

roxi spunea...

o doamne cat iubeste fata asta marea, plaja, vantul, soarele, cerul, nisipul, sarea..toate acestea adunate intr'un "NOI":x

maie putin scumpii, maie putin>:D<

DocX spunea...

textul acesta ar trebui publicat undeva , prea ingenios :) chiar m-a sensibilizat :X