06.06.2009

The end...

Yeeeey! Am terminat totul cu brio(inclusiv scoala)! Azi am avut ultima activitate pe anul asta scolar si anume concursul Mini-Megastar de la Bucuresti la care am luat locul 1:). Am cantat tot "Milord", dar se pare ca a prins la public si la juriu. Au fost numai voci bune in concurs din toata tara, fiecare s-au valorificat in felul lor, dar eu am avut se pare un atuu: piesa in franceza impreuna cu "pronuntia impecabila" (sa-l citez pe Mihai Vanica), dar si atitudinea, tinuta, etc (nu degeaba am luat Miss Elegenata:D). Drumul a fost obositor pana la Bucuresti, dar cand am revenit in orasul meu de suflet deja imi incarcasem bateriile. Dupa concurs ne-am oprit la Mc impreuna cu Mihai Vanica, din juriu, mai schimband cateva vorbe (m-am ales cu nr lui si mailul pt o viitoare colaborare), deci nu m-am dus bou si am venit vaca:)). Am incheiat cu brio obiectivele pe anul acesta si sunt foarte fericita! Le multumesc celor care m-au sustinut si au fost alaturi de mine:). Mai am sa-mi iau carnetul auto si gata, miss independent scrie pe mine:).

Va pup, va iubesc si aveti grija de voi>:D<

Niciun comentariu: