30.06.2009

Majorat, Michael Jackson, amintiri si muzica...


Hello people! Am revenit dupa o saptamana petrecuta la tara unde nu am avut acces la internet sau altele... Am revenit dupa vestea socanta: moartea lui Michael Jackson. As fi ipocrita sa nu recunosc faptul ca eu am crescut cu muzica lui si chiar daca de cativa ani ascult rock, nu l-am uitat nicio clipa ca artist. Unii l-au condamnat pentru ca si-a facut-o cu mana lui si altele, dar pe mine nu m-a interesant niciodata viata lui personala si cate operatii si-a facut pentru ca avea gargauni la creieri. Pe mine m-a fascinat daruirea, tehnica muzicala, dansul si culoarea artistica pe care o transmitea in toate piesele lui. A fost un geniu si toti stiu asta! Reusea sa bage in delir mii de oameni, reusea sa energizeze stadioane intregi, reusea sa te faca sa traiesti fiecare clipa de parca ar fi fost ultima. Cine va mai putea face asta vreodata? Dupa cateva zile de Michael Jackson, pentru ca pe programele de muzica vreo 3 zile, a fost difuzat numai M. Jackson, am descoperit ca toate piesele lui si cariera lui de succes mi-au lasat un gust amar. Mi-ar fi placut sa-l vad live, sa traiesc si eu ce au trait parintii mei in '92, cand eu eram inca un bebelus idiot (nu stiu daca eram idioata, dar...). Revenind la noi, astia de rand de traim in Romania, duminica fac 18 ani:|. Ba, baiatule si parca mai ieri eram o copilita intepata de n-avea stare si se juca cu masinile... Da, da eu ma jucam cu masinile cand eram mica... In alta ordine de idei, vreau la mare! Il vreau pe tipul misterios cu ochii verzi, vreau sa-mi cante la chitara si sa ma adoarma... Asta imi doresc... de majorat vreau sa-l primesc cadou pe misteriosul cu ochi verzi:x... Cine se ofera?:D. Mi-e dor de mare, mi-e dor de oameni vechi, uitati, mi-e dor de vocea lui... de acordurile chitarii, mi-e dor de "noi"....

Un comentariu:

Cosmin spunea...

Cum zic, la multi ani, nu ?

"Toata lumea te iubeste Michael Jackson, toata lumea te iubeste cand esti mort"
Posturile TV si-au amintit de clipurile lui abia acum.