02.06.2009

Rain,rain,rain...


Ploua!Bai da' in ce hal! A fost o furtuna cam urata dar acum a trecut (abia s-a racorit afara). I-am promis lui Tiko ca o sa scriu pe blog despre ce s-a intamplat azi la repetitii. Asadar, avem o noua coregrafa care isi cam distruge corzile vocale incercand sa ne explice cate ceva, iar noi de multe ori nu stim ce sa facem pt ca nu intelegem. In fine... azi s-a iscat o cearta de mama focului intre coregrafa si unul din organizatori lasandu-de cu paruiala [exagerez] si cu replici pline de orgoliu si superioritate din partea fiecareia [erau 2 pasarici nah]. Noi, fericiti ca luasem o pauza micuta de cateva minute,ne-am asezat pe canapele fiind atenti (sau nu) la ce se discuta, pana in momentul in care calvarul a reinceput. Organizatoarea a plecat si am ramas cu "sefa" cu care am dansat timp de... multe minute... Eram 4 perechi care dansam, 3 dansam corect, iar una gresea... Dansul il relua toata lumea haotic si stresant, in timp ce celelalte perechi stateau pe canapea si se stricau de ras probabil cand ne vedeau in situatia asta. Dupa aproape 3 saptamani de repetitie, am descoperit ca unii dintre noi nu stiu sa numere pana la 8 si nu stiu inca ce e ala ritm, masura, pas... Balul va iesi super misto, va garantez... Mai avem ceva de lucrat la proba de dans care nu stim in ce va consta. Va fi un colaj de melodii pe care noi nu le vom sti si vom dansa probabil ca descreieratii pe acolo, impresionanad juriul prin cat de bine stim sa dam din fund:)). Iti place Tiko ce a iesit nu? M-ai inspirat... Cat despre mine ce sa va spun? Oboseala, munca, scoala, canto, sambata mai am un concurs la Casa Radio in Bucuresti, iar oficial de la 8 iunie sunt libera... Poate ma apuc si eu odata de scoala de soferi ca imbatranesc si nu mai iau permisul. Va pup si va iubesc! I miss him:).

Niciun comentariu: