06.06.2009

Emotii, lacrimi, bucurie...


O parte din participantii balului:Radu(mister eleganta), Creatza, Blonda(miss), Tiko, Sandra, Curly, Radu(mister) si Mutu.

Aici sunt eu cu baietii:Tibi, Radu, Tiko, Mutu, Radu si TwoBad:).
Hello everyone! Aseara a avut loc balul mult asteptat care a iesit super:). Ne-am distrat, am avut emotii am plans si am dat tot ce am avut mai bun din noi. Am luat locul 3 (Miss eleganta) si sincer, nici acum nu-mi vine sa cred:D. A fost un bal reusit cu probe care ne-au incurcat sau nu (cei care au fost stiu de ce), cu incidente neplacute si zvonuri. Vreau sa felicit toti participantii pentru ca numai noi stim cat am muncit sa iasa show-ul de aseara si numai noi (si cu Georgiana-coregrafa) stim cati nervi s-au omorat si cate vanatai, lovituri si lacrimi au fost (nu va ganditi ca ne-am batut, la repetitii ne mai loveam din cand in cand). Desi ieri am avut o zi tensionata, totul a iesit ok intr-un final:). Balul a inceput prin prezentarea participantilor care spre surprinderea mea, aproape a iesit. Unii dintre noi au invatat sa numere chiar pana la 9 si a fost putina dezordine in asezarea concurentilor pe scena:)).Dupa prezentare a cantat "marele" Puya in jur de vreo 20-30 de minute. Puya era cam beat, drogat, nu stiu exact, dar mai mult vb decat canta. Cel mai trist a fost atunci cand dupa ce a iesit Puya din scena, sala ramasese aproape goala, pentru ca toti cocalarii(stiu ce spun, sa nu se simta ceilalti), au venit la acest bal doar pt Puya si nu sa vada rezultatul muncii unor oameni cu un coeficient de inteligenta mai mare decat al lor. Poftim cultura!:D Apoi s-a continuat cu proba de aptitudini, cand fiecare a aratat ce stie sa faca mai bine. Eu am cantat piesa celor de la Aerosmith-I don't wanna miss a thing, pe care am dedicat-o mamei mele, deoarece ieri a fost ziua ei:). Dupa proba de aptitudini, a urmat proba de dans, cand toti s-au lasat purtati de ritmurile muzicii (din pacate, noi nu am stiut pe ce piese vom dansa, dar ne-a iesit). Ultima proba si cea mai dura, spun asta pt ca multi dintre noi am pierdut aici, a fost proba surpriza cu intrebari surpriza. Intrebari de gandire in raspunsurile carora trebuia sa dai dovada de originalitate. Mie mi-a picat cea mai penibila intrebare din concurs "In ce l-ai transforma pe fostul iubit?". Emotii, ganduri necurate la adresa fostului iubit si un raspuns la fel de patetic ca si fostul iubit: nu l-as transforma in nimic, deoarece are deja prea multe defecte. Pe moment imi venise sa spun ca l-as transforma intr-un geniu neinteles ca sa-si poata depasi conditia umana pentru ca el este un tip superficial care traieste intr-o banalitate continua, dar mi-era teama de reactia publicului. In final, s-au anuntat si premiile si anume: Mister eleganta: Radu de la mine din liceu, orginal si simpatic, miss eleganta: Sandra, mister popularitate: Silviu, miss popularitate: Flor, iar titlurile de Miss si Mister DB 2009, le-au revenit Andreei(Blonda din Liceul de Muzica) si partenerului ei, Radu (Carabella).Am plecat apoi emotionati si fericiti la after party in Amnezia, unde toata lumea s-a simtit super si ne-am distrat pana dimineata. Acum m-am trezit pt ca in scurt timp plec la Bucuresti la Casa Radio pentru un concurs de muzica. In sfarsit, aceste saptamani de truda si oboseala s-au valorificat:). Viata e prea scurta pt regrete!

P.S: I've got nothing to prove for it's you that I die to defend...

Niciun comentariu: