03.06.2009

Bombonelu', Iliescu si baba:))

Hello,hello! Azi am avut o zi pliiina:).Dupa ce m-am enervat la sport pt ca mie mi-a iesit media 7 iar altora care n-au fost tot anul la ore le-a iesit media 10 pe cantat, fie pe vrajeala, am mers fericita la repetitii(nu eram fericita pt media de la sport ci pt faptul ca azi am purtat un tricou cu Bon Jovi:x, thanks B.J.:x). Acolo, caterinca ca de obicei:). Dsoara coregrafa ne-a spus pentru prima data in 3 saptamani ca suntem tari la dans si anume la hora:D. Asta a fost o chestie de notat in calendar, progresam ce mama dracu'? La ora 2 juma, 3 fara ceva, ne-am strans in fata la Sindicate pentru marea intalnire cu Adrian Nastase, Ion Iliescu si Rovana Plumb... Dupa ce au oprit astia masinile, au coborat elegant Bombonelu' cu nea Nelu si madam Plumb, cu un mers leganat si cu mainile pe sus au trecut prin multime, Bombonelu' mangaindu-ma pe fata [am ras cu Tiko mult timp pe tema asta]. Dupa ce ne-am asezat pe acolo, am ascultat discursurile "marilor" politicieni si am asteptat ca dobitocii sa iasa somitatile din sala... La iesire, nea Nelu dadu noroc cu mine, lu' Bombonel tragandu-i un zabet cuceritor [pauza de ras]. In afara de faptul ca oamenii au stiut cum sa ne minta ca sa ii votam (sau nu), totul a fost foarte misto:). Dupa intalnirea cu comunistii, ăăă, inteligentii care doresc sa conduca tara [aiurea!], am plecat la Priseaca sa impartim galeti oamenilor. O alta isprava a fost in momentul in care o baba a iesit din curte sa ne ceara galeti, incercand sa-i smulga lui Tiko una din mana... bietul baiat s-a ales cu o zgarietura de toata frumusetea datorita manichiurii nefacute a babei. S-a tinut cotoroanta vreo 50 de m dupa noi, pana la urma i-am dat galeata ca nah, nu mai scapam de ea... Am revenit la civilizatie si am mai stat sa radem ceva timp si in fata la sediul ### ca sa fie ziua ziua:D. Maine, o iau de la capat si vineri va astept la bal! Va pup:)!

P.S: Promit sa pun poza cu participantii de la bal maine!

Niciun comentariu: