24.06.2009

Fantezii cu dulceata de visine...



Da da! M-am trezit acum un sfert de ora in niste mirosuri imbatatoare care veneau din bucatarie... Intru eu tip-til, sa nu ma fac simtita si imi sare in ochi oala inspumata cu visine:x. Mami, face dulceata! Am simtit parca un fior in corp, ca pe vremea cand eram mica, veneam de la joaca murdara "ca un purcel" si saream pe bunica mea sa-mi dea dulceata de visine. Cina mea pe atunci consta intr-o cana de lapte cald si cateva felii de paine cu dulceata de visine... Fericita de ceea ce vazusem, intru pe mess si ii dau vestea cui altcuiva, daca nu lui Domyno...


Sandra FCD BJ: esti?
Sandra FCD BJ:
Domyno Domyno: sunt
Domyno Domyno: nebun dupa tine
Sandra FCD BJ: ghici ce face mama?
Domyno Domyno:
Sandra FCD BJ: m-am trezit in niste mirosuri
Sandra FCD BJ: sunt...
Sandra FCD BJ:
Domyno Domyno: tarta de visine
Domyno Domyno: ?
Sandra FCD BJ: nu
Sandra FCD BJ: dulceatzaaa
Domyno Domyno: de visine?
Sandra FCD BJ: da
Domyno Domyno: frateee
Domyno Domyno: te bat
Sandra FCD BJ: e singura dulceata pe care o mananc
Domyno Domyno: imi dai si mie un borcan
Sandra FCD BJ: vii la mine pisi si-ti dau?
Sandra FCD BJ: da o servim romantic la un pahar de apa rece de izvor intr-o d'aia... chestie din'aia pt dulceaca
Sandra FCD BJ: chelsea sau cum ii zice?
Domyno Domyno: habar n-am
Domyno Domyno: vin pisi
Domyno Domyno: cum sa nu vin
The end...

In alta ordine de idei, zilele astea am fost calauzita de piesa lui James Morrison cu NElly Furtado- Broken strings ca nah, doar e vara, doar e mai mult timp liber, iar figurile de ceara nu au ce sa faca decat sa controleze viata altora...


Acum ascult Michael Bolton-When a man loves a woman 8->... si ma imaginez... Pe un ring de dans intunecat, imbracata intr-o roochie neagra eleganta, dansad cu tipul misterios cu ochii verzi:x... Nu la mare, de data asta vreau undeva unde sa ni se contureze doar truprile in umbra, iar figurile de ceara sa ne priveasca la infinit.. Avem miscari rebele dar senzuale, tandre dar originale, suntem imbatati cu arta si ne exprimam prin dans, transmitem toate trairile noastre... E un dans divin... ireal, prin care poate candva imi voi depasi conditia...

P.S: Da, vreau sa-mi depasesc conditia umana, stiti doar!:D

Un comentariu:

Vilhelm man spunea...

O seara frumoasa iti doresc!