29.05.2009

(It's hard) Letting you go...


Titlul este titlul unei piese Bon Jovi pe care o ascult de aproximativ 4 ore pe repeat pentru ca trebuie sa recunosc, e singura seara cand ma relaxez in fata calculatorului... De vreo 2 saptamani sunt o business woman(exagerez) care isi ocupa timpul cu tot felul de chestii care pana la capat, nu stiu cat de mult ma vor ajuta... Weekendul trecut ce am respirat si eu... Am fost cu ai mei intr-o excursie la vulcanii nororoiosi, in care m-am mai destins. Dupa ce am pierdut cateva ore bune impartind pliante la Altex, am mers cu grupul in campanie la ### nu fiindca am vreo treaba cu politica, ci pur si simplu pentru ca ne-au mintit ca ne vor da cateva milioane bune pentru munca depusa si anume: plimbat prin tot orasul impartind pliante, pungi, pachete si altele, sperand ca din salariul astora sa-mi platesc si eu macar jumatate din scoala de soferi:). Dupa ce ca aveam pe cap jobul meu part-time, campania la ### si orele de canto, m-am inscris si la Miss Dambivita ca nah, trebuia sa fie drumul cu oameni. Imaginati-va cum fac fata:). Nu am dormit nopti bune dar stiu ca va merita! Am trecut de preselectie si peste o saptamana va fi renumitul bal. Ah, da! Balul este Vineri, 5 iunie, la ora 17:00, la Casa Sindicatelor, invitat Puya(neinteresant), pretul biletului este de 15 ron. Pentru detalii, lasati-mi un mesaj:). Revenind la povestire, trebuie sa recunosc ca desi nu am eu fata de miss, muncesc pe branci pt a invatat niste amarate de dansuri care la prima vedere sunt niste chestii banale, dar privite in ansamblu, te doboara. Partenerul meu, Dragos Mutu, colegul meu de clasa, este un tip foarte haios, iar in aproape 2 saptamani, noi nu am reusit sa invatam niciun dans pentru ca in mare parte el sta la tigara, eu cant, sau ii imitam pe Banica si pe Andreea Marin la "Dansez pt tine", varianta parodiata. Atmosfera este frumoasa dar uneori tensionata, s-au legat deja prietenii si suntem un colectiv foarte misto. In alta ordine de idei, maine am si un concurs la Rm Valcea, la care m-am calificat cu "MIlord" si sper sa iasa bine pt ca am muncit f mult... La bal voi canta (se stie) si chiar mi-as dori sa veniti sa vedeti pentru ca va iesi ceva foarte misto, avand in vedere ca se munceste foarte mult si se omoara foarte multi nervi:).
Aveti grija de voi si traiti clipa!

P.S: I've got nothing to prove for it's you that I'd die to defend (el stie de ce...)! Nu regreta niciodata nimic si arata lumii intregi ca stii sa ierti si sa iubesti!

Niciun comentariu: