07.05.2009

Last week...

Pai ce sa va zic... o sa incep cu povestirea unor intamplari dragute din weekend. Am fost lamunte cu niste amici cu care m-am duistrat foarte misto, mi-am incarcat bateriile, caci luni am avut teza la romana si nah, trebuia sa ma descurc chiar daca am invatat printre picaturi la munte:). Picaturi, metaforic vorbind, deoarece nu prea a plouat la munte, ba chiar a fost vremea frumoasa. Revenind la viata citadina, monotona din Targoviste, azi am avut un concurs la istorie despre Uniunea Europeana la care am luat locul I, m-am facut si cu ceva banuti de buzunar si am si constiinta impacata. In rest,toate bune si frumoase... Weekendul asta e compromis ca plec la tara, la pomana strabunicii mele, va fi o reintalnire a familiei, iar luni o iau de la capat...
Aveti grija de voi!

Un comentariu:

Ana-Maria spunea...

Dragut blogul.