12.05.2009

Scar tissue...

Am reauzit piesa celor de la Red Hot Chilli Peppers dupa mult timp, incat acum cred ca vreo 4 zile o las in Winamp pe repeat. Am avut o zi plina in care am avut emotii, am ras, am stat in ploaie, am stat in bataia vantului, m-am sufocat intr-o duba neaerisita impreuna cu 7 prieteni, am intrat in panica si mi-a fost dor... de NOI. He, he de cat timp n-am mai vb despre "noi". NOI este acum o baza astromonomica imensa [prima comparatie care mi-a venit in minte], am putea sa concuram chiar si cu NASA, care pe moment este indestructibila. Am ajuns sa ne cunoastem mai bine, sa ne construim ganduri si trairi impreuna, sa ne iubim fara limite in locuri necunoscute, in asternuturi straine, langa oameni care pur si simplu nu inteleg. NOI... [paradox]...
Ascultati piesa si traiti-va viata!


Red Hot Chilli Peppers - Scar Tissue
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: