23.05.2009

Give me a reason to dance in the dark...

Azi am fost marcata de un eveniment... O cunostinta a mea s-a intalnit cu o persoana foarte speciala din viata ei si m-a inspirat sa scriu articolul asta... Sunt inecata in regrete (pt prima data), in sentimente de dor, dragoste si ura... Atunci cand poate ea a iubit dar n-au stiut niciunul dintre ei, atunci cand el a lasat-o pentru o iubire mai veche si ea a suferit, atunci cand ei s-au certat, atunci cand el i-a spus ei ca o uraste si ca nu mai vrea s-o vada niciodata, atunci cand ea a plans, atunci cand intre ei a fost multa indiferenta, atunci cand nu se salutau, atunci cand se priveau in ochi, atunci cand se evitau, atunci cand au crezut ca s-au uitat unul pe celalalt, atunci cand ea s-a indragostit, atunci cand el a crezut ca e fericit, atunci cand el a fost parasit, atunci cand ea se gandea la el, atunci cand el o vorbea pe ea de rau, atunci cand el si-a luat inima in dinti si a sunat-o sa-i spuna ce simte, atunci cand ea poate a plans... Atunci cand s-au revazut si s-au ignorat, atunci cand ea a vrut sa distruga orgoliul dintre ei, atunci cand l-a sunat sa-l intrebe cum se mai simte, atunci cand el i-a propus sa iasa impreuna, atunci cand ea a acceptat, a fost 100% sigura ca toate astea vor ramane simple amintiri... Cum o fi sa suferi in tacere zile peste zile, sa te gandesti ca lui nu ii pasa dar defapt si el sa se gandeasca la tine cum tu te gandesti inainte sa adormi? E o chestie atat de ciudata... amintiri, priviri, vorbe care au durut, pasiuni comune si probabil inceputurile unei frumoase prietenii. Dupa atata timp sa se intalneasca pe o banca in parc [probabil], sa discute ca alta data si sa-si dea seama intr-un final ca e mai bine pt ca fiecare a luat-o pe drumul lui... Ea traieste o frumoasa poveste de dragoste cu cel pe care il iubeste, iar deocamdata, el se refugiaza in muzica... Va veni soarele si la el... Merita sa fie fericit. E un suflet de aur:)..[asa mi-a spus ea]. Am ales sa scriu despre ei pt ca intr-un fel cred ca fiecare dintre noi se regaseste in povestea lor... Si totusi, eu cred ca ea l-a iubit si poate daca i-ar fi spus... sau mai bine ca nu i-a spus... si ce frumos era sa fie impreuna... ce bine le statea:). Sper sa fie fericiti acolo unde sunt si cel mai important e ca au luptat si s-au ales cu o prietenie din ce in ce mai sincera si mai profunda [sper]... Sa fiti fericiti...

Povestea e putin [mai mult] subiectiva... Mi-am spus punctul de vedere in multe chestii deci trebuie tratata ca atare:). Si totusi, daca ar fi fost impreuna?!:). Am scris despre ei pentru ca sunt niste persoane speciale pentru mine...

O piesa in ton cu ce am scris...


Celine Dion - Map to my heart [Bonus Track]
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: