11.05.2009

Amintiri de prin clasa I...

Am dat pe "iutub" de niste piese pe care nu le-am mai auzit de foarte mult timp si peste niste trupe care acum au disparut... Erau la moda acum 10 ani, cu piese ritmate despre adolescenta,dragoste,suferinta si petreceri.. Ce isi putea dori mai mult o fetita rebela ca mine in clasa I decat colectia de albume N&D, Genius, Andre, Animal X, ASIA, sau altii?:)
Enjoy...

N&D-Vino la mine... Asa am inceput sa cant...


Genius-Macho Man-imi placea la nebunie:D


Valahia-Banii... Cand era si Costi Costita... Hai ma ca gagicul lui Tarky (fostul,pardon) canta chiar bine:)


Double D-Spune daca vrei... In primul rand ca eu nu intelegeam la ce se refera piesa, dar fetele aveau voci bune:).


Next... modelul multor fetite pe vremea aia... Andre-Lasa-ma papa la mare... imi amintesc ce fericita eram la concertele lor... si totusi piesa suna a manea:))


Alte fete dragute care acum au devenit cele mai mari pitzipoance... Bambi-2 ochi caprui...

La capitolul fete... Angels-Asa's baietii. Raluca era la inaltime si fata si-a vazut de treaba ei pana in prezent.Bravo Raluca!


Povestea piesei urmatoare este ciudata... Sweet kiss-Alin, Alin.Cand aveam eu vreo 9 ani imi placea de un tip de 14 ani pe care il chema... Alin. Si ii cantam mereu piesa asta, dar el se uita la fetele de varsta lui.. Bad boy... Deja rad isteric de cateva minute..


Si acum... Da-mi noptile inapoi-ASIA... Geniala piesa... Eram mica ma...:))


Si acum ceva mai vechi...Prima formula ASIA cu Anemona. Inima mea. P.S: Imi placea de Irina!


La capitolul cei ai tari tipi, pe atunci, dupa parerea mea erau Animal X...
N-am crezut... Tin minte atunci au aparut influentele house la
noi...


Pentru ea-Animal X ... memories:x. 3 baieti simpatici cu porecle ciudate(Vierme,Soparla,Hiena), din Constanta, cu sound dragut...


Tot la capitolul tipi draguti... Radu de la N5-Iti vei aminti... 8->

Un comentariu:

Cosmin spunea...

Ce gusturi aveai...=))