07.04.2012

Românii au talent... live....

În seara asta, la invitaţia dragei mele Raluxa, am fost în studiourile Media Pro la Românii au Talent. Mi-era aşa dor de locurile alea şi de scena aia pe care am cântat în vară la Vocea României <3. Well, ne-am primit frumuşel locurile în zona Presa & Bloggeri şi am aşteptat cuminţei să înceapă show-ul. Tocmai d'aia m-am hotărât să postez pe blog că tot am fost like a boss în seara asta:).
Show-ul live a fost bestial, by Media Pro, nici nu avea cum să fie altfel însă dragii românaşi cu talent, nu prea m-au impresionat. Nu o să vă povestesc acum despre fiecare în parte, o să amintesc doar câteva momente mai... de discutat:).

A fost un unu, Mihai Toderică dacă îmi amintesc bine care are talentul de a se îndoi ca un şarpe... însă come on! Ce talent e ăsta? Şi eu am un amic care îşi dă degetele peste cap şi nu s-a dus la Românii au Talent! În afară de coregrafia reuşită a celor de la Pro, cam din Matrix ce-i drept, altceva nu mi-a sarit în ochi.

Au mai fost în concurs un nene, Carol nu ştiu cum şi o tanti, Constanţa Cobzariu tot cu "C" pe care i-am auzit cântând operă... nice, dar nu îndeajuns încât să mi se facă pielea de găină, aşa că voi trece la un moment sensibilos cu o puştoaică, Loredana, care alături de tatăl său a cântat "My all" a Măriei Cheri la ţambal. O apariţie inedită, iar vocea suavă de cap, făcea din daddy's girl, a little pricess:). A fost un moment drăguţ din punctul meu de vedere, dar nu spectaculos.. Acum o să ziceţi că sunt "heităriţă" şi că habar n-am muzică, dar recunosc că Măraia Cheri nu mi-a plăcut niciodată, iar vocile de cap suave şi fără volum, ca a mea pe care nu prea o ştiţi, că eu sunt mai de la micro 4 (cartierul meu natal) şi cânt mai cu... c... ştiţi voi, mai în forţă, mi se par foarte superficiale şi nu prea transmit emoţii.Un alt creştin al tainelor muzicii a fost un tip, Alexandru Munteanu care a cântat la chitară nişte minunăţii d'alea spaniole, a kind of, flamenco, dar pe bune dacă m-a făcut atentă vreun pic! Eu îi admiram pe dansatorii lui Edi Stancu, la înălţime, ca de fiecare dată, care se unduiau senzual pe acolo eclipsându-l total pe băiatul cu chitara.


Acum vă întreb ceva! Ce se face la Românii au Talent? Nu ştiţi? Se cântă şi se dansează, oameni buni! Dacă am vorbit despre cântăreală, era evident să încep cu asta nu?:)Acum, hai să vă spun 2 vorbe şi despre dansatooooori... Păi ăştia au fost mulţi.. şi nu vorbesc despre copiii lui Edi, ci despre nişte băieţaşi "Freestyler" care s-au robotizat pe acolo, ba individual, ba în grup (Aset Crew), cum au ştiut mai bine, abordând coregrafii sincronizate ok, pe muzici d'alea dubioase, de... autişti cum le spun eu (acum sunt rea, ştiu:D). Singurii care au ieşit din tipar, au fost Aven Amentza Romane (numele cred că nu mai are nevoie de vreo alta descriere:D), 3 neni mai peste 40 de ani, din zona, rumen, Muroshavo, astea, care au făcut spectacol. Au dansat, au cântat şi au şi batut şi palme şi pantofi cât să ne facă pe cei din sală atenţi. Deci, tot respectul! Ei chiar merită să ajungă în finală alături de Extreme Brothers care au fost cireaşa de pe tort.

Au mai fost şi anul trecut nişte tipi în genul, dar ăştia chiar m-au impresionat. Ok, nu e talent ce fac ei, e doar foarte multă muncă, dar iese ceva extraordinar. Sunt cei mai buni pe care i-am văzut până acum într-un show tv de genul ăsta.

Smiley cu Pavel au fost la fel de simpatici cum îi ştiţi, Mihai Petre a fost surprinzător de lucid, ca să citez o prietenă, ce o fi fumat Petre înainte de emisiune, nu ştiu. Andra, firavă şi drăguţă purta o superbă rochie albă şi nişte tocuri nu tocmai umane, iar Andi... aaaah, Andi Moisescu, ce bărbat mişto!!! Andi e un finuţ şi un dulce! Era şi Mărulă prin culise, cum care Marulă? Măruţă dom'ne... aşa i se spunea când era mic! Acum a mai crescut, e Mărulă!:)

Toată echipa tehnică mişuna pe acolo, am revăzut vechi cunoştinţe de la Vocea României şi m-am distrat copios cu Raluca şi dragul meu coleg Bogdan:).
Am făcut şi nişte poze aşa, undercover că n-aveam voie, însă nu sunt de o foarte bună calitate.

Enjoy and good night!

P.S.: mâine, la ora 11 ne vedem la a 4-a zi de SIAMB, în Piaţa Constituţiei.
Hugs and kisses!

Extreme brothers










Smiley & Bartos


Aven Amentza Romane

2 comentarii:

Laura spunea...

Nu prea imi plac mie tiganii, dar astia din seara asta au fost oarecum ok. Cei care au iesit pe locul 2 nu mi-au placut absolut deloc(vocea tipei chiar enervanta). Nenea Carol a cantat frumos. Mi-a placut. A si dansat funny, a zambit tot timpul. Merita sa mearga in finala. N-am vazut primul sezon din 'Romanii au talent', dar sezonul asta e teribil de enervant.

Miss R spunea...

total de acord cu tine!!si mie mi`au placut romales...pacat...