17.04.2012

Revelatia culinara...

Astazi, in pauza de masa, am coborat sa-mi iau ceva de mancare. Am optat initial pt Spring Time, da' mi s-a cam luat, asa ca, am intrat in Gregory's pentru prima data si am aruncat un ochi.
la prima vedere nu mi-a placut nimic, dar m-am uitat mai bine pe panoul ala si am hotarat sa incerc "Club Pui", o chestie cu tortilla, piept de pui, sosuri si cartofiori prajiti. Mi-a sunat a shaorma, asa ca am comandat.

Intr-o cutie ca aia de Smart Menu (KFC) sunt 4 bucati de tortilla cu piept de pui, salata, sos mexican, iar langa, o portie zdravana de cartofi. E un meniu foarte consistent, as zice eu, pentru 2 persoane, iar gustul este interesant. Aduce putin si cu Crispy Chicken McWrap, dar imi place mai mult varianta celor de la Gregory's.

Pofta buna!

Niciun comentariu: