20.04.2012

Decolteu pe val


Daca astazi am postat despre campania celor de la Vogue, m-am hotarat sa raman la aceeasi categorie de public asa ca, dragele mele, in cele ce urmeaza v-am pregatit ceva interesant!
A venit primavara, termperaturile cresc, iar noi trebuie sa renuntam la esarfa, camasute cu guler, tricouri pe gat si sa adoptam tinutele mai... decoltate:). Pentru un decolteu spectaculos, v-am pregatit 3 masti eficiente pe baza ingredientelor naturale:

Amesteca pana obtii o pasta:
- 2 felii de banana, 1 lingurita cu miere, 1 fiola cu laptisor de matca=hraneste tesutul, regenereaza pielea si atenueaza ridurile



Delicios nu?:D 

-drojdie de bere, 1 lingurita cu miere, 5 picaturi de propolis=absoarbe grasimea si inchide porii

-morcov ras, caimac de lapte, ulei de masline=are effect de stimulare a meolismului celular, hidrateaza profund

Sa aveti un weekend minunat,
Sandra

Niciun comentariu: