17.04.2012

American Reunion

Aseara am vazut noul "American Pie" si trebuie sa recunosc ca n-am mai ras asa la un film de foarte mult timp!

Aceeasi actori simpatici, mai "impliniti", in aceleasi faze penibile si amuzante tratate cu aceeasi imaturitate.
Desi mi-e greu sa ma abtin, n-o sa va povestesc filmul pentru ca va las sa descoperiti singurei deliciul regizorilor Jon Hurwitz si Hayden Schlossberg:).

Va spuneam ca actorii sunt aceeasi, dar cu 10 mai in varsta, unii asezati la casa lor, Jim si Michelle, altii foarte chipesi, Oz, de exemplu, iar altii, la fel de "asshole" ca in American Pie 1, gen... Stifler:). Apropo de Stifler, maica-sa e neschimbata, iar de data asta, apare un alt MILF, mama lui Paul Finch, o blonda focoasa, rol interpretat de Rebecca de Mornay.

Se pastreaza aceeasi idee de wild party cu tenta sexuala, pustoaice de liceu si peripetii adolescentine.

Nu mai vazusem American Pie de cativa ani buni, dar noua productie mi-a adus aminte de fiecare faza din filmele anterioare si mi-a trezit pofta de a le revedea.

Fie ca mergeti singuri, in cuplu, sau cu gasca, filmul merita fiecare minutel si ruleaza si foarte des la toate cinematografele.

Have fun si sa aveti un inceput de saptamana minunat!

Niciun comentariu: