02.04.2009

I don't wanna miss a thing...


Simplul fapt ca un amic mi-a trimis o chestie draguta pe mess scrisa de el, m-a inspirat enorm si am inceput, curioasa din fire sa verific toate statusurile si avatarele din lista... Ma credeti sau nu, 70% din cei din lista mea aveau avatare sau statusuri "de suflet". Pe zi ce trece, lumea de indragosteste si e fericita... Primavara e de vina?!

"Noi"... stiti voi, intreaga legenda... Cu fiecare secunda, cu fiecare respiratie si cu fiecare atingere, "noi" devine din ce in ce mai puternic... Parca ar fi un personaj virtual din jocurile pe calculator, pe care daca il hranesti, te joci cu el si il iubesti, se face mare si te va proteja de toate chestiile rele care ti s-ar putea intampla... Asa e "noi"... Si cand ma gandesc ca a renascut doar din orgoliu si curiozitate... Cata ipocrizie!!![paradox]Cand suntem "noi" uitam de tot... Uitam de realitate, de lumea superficiala si meschina [vorba prietenului meu, Bacovia:D], uitam de "noi"... Singurele momente cand sunt linistita si fericita sunt cand suntem "noi"... Cand vorbim despre chestii infinite si fara sens, cand iubim fara limite si cand criticam tot ce ne inconjoara... "Noi" facem parte dintr-un ritual nemaintalnit, prin care vrem sa imbatam cu fericire... Ei nu inteleg... ei sunt incapabili sa sufere alaturi de "noi"... ei nu sunt ca "noi"... "Noi" suntem propriul univers, suntem acelasi geniu neinteles care vrea sa-si depaseasca conditia prin propria-si creatie... Prin... "noi"... Ne iubim... si mie nu-mi pasa... Nu-mi pasa de trecut, nu-mi pasa de viitor... Traiesc prezentul, dandu-le celor din jurul meu motive ambiguu sa se bucure de viata pentru ca ei nu se vor bucura niciodata cum ne bucuram "noi"...

To be continued...

2 comentarii:

roxi spunea...

asa si trebuie. sa traim prezentul ajutandu-ne de trecut prin gandurile viitorului.

pup cretziii :*

Cosmin spunea...

iar ne iei cu filozofia? :))
o sa vina si Ion asta la Bucuresti ca sa ti se implineasca visul :*