11.04.2009

"Vise uitate demult,bucati de viata...Acolo e sufletul meu,in rest...ceata..."

Am ales titlul acesta pentru ca melodia asta o ascultam obsedant asta-vara cand ma plimbam singurica pe plaja si visam sa zbor... Am revazut pozele de la mare si m-a cuprins melancolia..[evident].Stau singura in camera, ma uit pe fereastra si ma gandesc la vara... La temperaturile monstruase de 35 de grade si la tantarii ce-mi invadau camera si bazaiau haotic pana ma pierdeam in vise. Cu cat vara este mai aproape,cu atat sunt mai deschisa, mai vesela, mai calda... Iubesc tot ce ma inconjoara si ma transpun complet in fiecare clipa traita... "Trecator, visator, ma lasi sa ma nasc si sa mor... Relativ, negativ, uitat fara niciun motiv...", asa este "noi", asa sunt ultimele secunde pana la vara, asa sunt ultimele zile de copilarie... Faptul ca in aproximativ 3 luni o sa implinesc 18 ani ma dispera... Ma gandesc cu groaza la ziua in care mi se va spune: din acest moment,esti responsabila pentru viata ta... Oare sa fie asa usor? Eu, copilul ala ciudat si visator caruia i-a purtat intotdeauna cineva de grija, sa renunte la momentele de prosteala si la aberatiile si capriciile varstei? Voi avea puterea sa fac acest pas? Voi fi capabila sa raman acelasi suflet vulcanic, dar inocent si aceeasi fiinta iubitoare?Voi reusi sa-mi stapanesc furia,ura si frica?Voi putea sa fiu rationala? De cine voi depinde? Este un interogatoriu paradoxal, ale caror raspunsuri probabil le voi gasi in propria-mi persoana sau de ce nu, in "noi"...
Traiti clipa si nu va loviti de regrete!

3 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

A fi copil nu tine de un numar. 18 e doar o fita. Ceea ce se schimba sunt un carnet de conducere si milogeala pe la laboranta,secretara,bibliotecara etc pentru a primi in continuare alocatie.

Unknown spunea...

bine spus:))

roxi spunea...

copil vei ramane mereu.
alintata mamei, rasfatata tatei, micuta iubitului.
18 nu schimba cu nimic sulfetul.

>:d<