14.04.2009

Si asa vom fi pana vom muri,prieteni buni...pe viata:)


Azi am fost cea mai fericita tipa de pe planeta.Mi-am petrecut intreaga zi alaturi de iubitul meu si am fost sustinuta de cei mai tari prieteni. Azi a avut loc concursul de muzica usoara, faza judeteana la Liceul de Muzica, iar de data asta m-am hotarat sa cant I don't want to miss a thing - Aerosmith care evident, fiind cu feeling, a iesit:D. Partea cea mai misto a fost ca am avut cei mai tari sustinatori si anume prietenii mei carora le multumesc din suflet pentru ca au fost alaturi de mine si imi fac viata mai frumoasa:).
Maine evadeeeez:x.Plec la Bucuresti sa ma relaxez;;).Si special pt aceasta perioada a anului piesa lui Jason Mraz-I'm yours care efectiv m-a disperat:x.E genialaaaa:).Enjoy:D.De altfel si reclama la Orange e reusita:).Maine urmeaza sa aflu daca Bon Jovi vor concerta sau nu la Bucuresti si sunt nerabdatoare...Oricum Bucharest Rock Arena a fost amanat, dar inca astept sa se anunte venirea idolului meu in capitala.Va iubesc mult si nu uitati: viata e prea scurta sa va loviti de regrete!


Jason Mraz - I'm Yours
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: