10.04.2009

Love,friends,crazy things...Bon Jovi la Bucuresti?!


Hello people... De cand cu temperaturile astea S.F. din perioada asta am uitat de tot... A venit vacanta,vin sarbatorile de Pasti si pe mine m-a cuprins un dor de duca.. Mi-as lua iubitul si as fugi in lume, sau prin zona..;)). Am aflat acum cateva zile cum ca pe 30-31 mai ar concerta la Bucuresti Bon Jovi(nu se stie sigur dar sunt sanse) si pana pe 15 aprilie cand se va anunta oficial imi fac, sau mai bine zis... ne facem planuri(eu si Florin), cum sa ne cumparam bilete si cum ne vom intoarce dupa concert acasa.Ciudat sau nu, cu putin noroc imi voi vedea idolul la Bucuresti:x. Revenind la "noi", e din ce in ce mai puternic si mai interesant. Am trecut prin momente memorabile alaturi de cea mai romantica si mai fermecatoare persoana din lume si am adunat amintiri cat altii adunau in cateva luni... Acum nu mai am inspiratie pentru ca m-a cuprins un dor nebun de el dar ma consolez cu piesele lui Bon Jovi ca doar nah, il am in sange... Da,da pe Bon Jovi:).Printre atatea vise,dorinte si amintiri ne vom face timp si de o escapada in orasul meu de suflet, Bucuresti, pentru a iesi putin din spuma provinciei:). Pana atunci insa, astept cu nerabdare ziua de 15 aprilie cand voi afla daca Bon Jovi vor concerta sau nu la Bucuresti si daca va fi asa, va fi cea mai fericita zi din viata mea... Cu 2 persoane speciale,iubitul meu si viitorul chitarist al trupei mele (Andrei si Florin), in Bucuresti, la concertul vietii mele...Ce imi pot dori mai mult?:)

Aveti grija de voi...

Niciun comentariu: