16.04.2009

Palalila...

Datorita unui comentariu al lui Cosmin la postul anterior am intrat intr-o criza de ras isteric pe care mi-a prelungit-o bunul meu prieten Florin... Sa va spun cum a inceput... O sa postez comentariul lui Cosmin si apoi o sa va insir devierile grave facute pe tema asta...

Cosmin spunea...
"Cel mai mult mi-a placut partea cu aripioarele picante
Nu inteleg de ce te mira faptul ca garoii sunt pe felie cu "oamenii legii" ? E deja ceva normal.
Ma bucur ca te-ai simtit misto si imi pare rau ca n-ai gasit tricou cu Ionut Giovii "

Am marcat chestia de baza. Dupa ce am ras cateva minute bune pe seama acestui nume made in Romania, i-am impartasit starea mea si lui Florin care a completat:
Florin BJ: pai ionut giovii e un nume de cantaret de manele..cel putin asa seamana
Florin BJ: sa cante cea mai noua piesa din partea lu ionut giovii de la niu gersii.. iauz : pai da.ior lav iz laic beed medisin... ohh da.. bed medicin iz uat ai nid .. ohooho shei shei sheeei it ap ahhaha.. beed medisin \m/

Uite cum marele Jon Bon Jovi pentru cunoscuti Ionut Giovii s-a transformat intr-un manelo-dolanescian...spun asta pentru ca Florin din "Bed Medicine" a facut un adevarat hit gen "Carolaina" a lu' Romeo Fantastiku', iar Cosmin m-a dus cu gandul la raposatu' Dolanescu. Gen, Ionut Giovii era fisu' de-al treilea cu Laura Vass care este ea piranda(sau nu?) si l-a plagiat pe tasu' in Bed Medicine...
Crazy people:D.

O alta chestie care m-a binedispus a fost un video cu Lady Gaga cantand live "Poker face". Are o super voce si eu nu inteleg cum Dumnezeu s-a apucat de haus.electro sau ce canta ea... Traiasca rockul tata! Va pup, va iubesc si FUCK THE SYSTEM! (n-am zis ca va respect ca se supara Bendeac):).

3 comentarii:

Cosmin spunea...

Haidii ca deja m-ai flatat

sm3ch3ra$ spunea...

io aicea care sunt compozeru lu ionutz giovii vreau sa ma afirm prin urmatoarea afirmatie care este ca eu si cu ionutz giovii va avea cele mai incasari da pa piatza anului 2009 de rocko-manele. bicaz we ar uanteed ded or alaiv. (asta a fost laiv din suflet sa moara acsel roz de la pishatzii aia de gans care sunt ei acuma) hai ciaules

Ioana spunea...

f tare liveul poker face ... dar la un jos de poker parca merge mai bine farianta house cum zici tu