17.04.2009

Post, spovedanie,biserica,slujba si aberatii intr-o engleza manelica:)

Mda... azi am fost si eu la biserica ca tot omul sa ma spovedesc,impartasesc,etc, ca nu degeaba am tinut post toata saptamana(exceptand miercuri cand am mancat aripioare de pui picante):D. Am stat vreo ora si jumatate la coada in biserica ca pe vremea lu' Ceasca, la coada la alimentara, iar cand mi-a venit randul preotul m-a spovedit cred ca 3 minute...Serios vorbesc! M-o fi vazut mai mica si a crezut ca n-am pacatuit:->. Revenind la chestiile si traditiile de Pasti, nu cred ca trebuie sa va spun ca astazi cat am umblat hai-hui prin oras am vazut numai oameni tensionati, disperati dupa cumparaturi si oferte de sarbatori si dezorientati pur si simplu... Azi a fost foarte cald,traficul era infernal iar lumea alerga descreierata pe strazi cu 15 000 de plase si pungute. Criza financiara? NU! Doar criza de timp! Inclusiv la biserica se impingeau si se calcau in picioare care cum sa termine primul treaba. Trecand de la ziua haotica petrecuta astazi in micul meu orasel de provincie, ajung la discutia mea cu Florin,o discutie nu tocmai potrivita pentru aceasta perioada a anului... Enjoy:D.

Sandra FCD BJ: ce faci ma?
Florin BJ: uite numaram banii ce iam furat azi
Sandra FCD BJ: in vinerea mare tu ai furat bani?
Sandra FCD BJ: esti nebun?!
Florin BJ: na fost cu intentie..
Sandra FCD BJ: cum ma?
Florin BJ: ...
Sandra FCD BJ: of
Sandra FCD BJ: numai prostii faci
Florin BJ: si nici timp de spovedit nam avut
Florin BJ: si acum sunt gen : cant stop drinking...
Florin BJ: naveam ce face aseara ------> mentionez faptul ca din lipsa de ocupatie dragul meu prieten si-a redenumit grupurile de la mess cam asa...



Sandra FCD BJ: SI EU UNDE SUNT?
Florin BJ: tu esti in aia cu fellow prison
Sandra FCD BJ: ce inseamna?
Florin BJ: colegi de inchisoare adica daia de prin liceu
Sandra FCD BJ: si eu sunt colega de inchisoare huh?
Florin BJ: de ce vinu alb pe nume sylvestre la 6 lei e asa bun?
Sandra FCD BJ: pe mine ma intrebi?nu's bautoare de vin..
Florin BJ: brb
Sandra FCD BJ: ok
Florin BJ: back
Sandra FCD BJ: uelcam beac
Florin BJ: sheic it ap sheic it ap giast laic beed medisin
Sandra FCD BJ: beeed medisin iz ol ai nid ououoooo
Florin BJ: der eint nau dactar beibe car mai diziz
Sandra FCD BJ: ieeee
Florin BJ: ior laav
Sandra FCD BJ: ai uana lei iu daun in a bed of rozeeeez
Sandra FCD BJ: for tunait ai slip on a bed of neeeeils
Florin BJ: ai gara nau .. i gara gau.... aaaaaaa oane mor taim beibe... uid fil.. cam an
Sandra FCD BJ: put ior henz ap
Florin BJ: reiz ior hendz
Florin BJ: from targovishte tu constanta
Sandra FCD BJ: sans numeroooo(fara nr in franceza)
Florin BJ: mai dat gata
Florin BJ: ai uana fac iu beibe.. iu nau.. fac iu!!!!! bici
Sandra FCD BJ: iuuu dont andarstend miii
Sandra FCD BJ: tokiooo hoteeel
Florin BJ: cei insemnatatea satanica a acelor 2 cuvinte?
Sandra FCD BJ: ah nu stii faza?
Sandra FCD BJ: ah stai ca nu te uiti la mondenii
Sandra FCD BJ: aia emo ma..
Sandra FCD BJ: cicaaa
Sandra FCD BJ: ah you don't understand me tokio hotel aaah ma tai pe vene
Sandra FCD BJ: aia era faza
Florin BJ: talida se pisha pe ea de ras citind postul tau de pe blog cu ion giovi si comm meu
Sandra FCD BJ: asta era si intentia sa fac uamenii sa rada
Florin BJ:
... Talyda is typing a message.
... Talyda: esti cu capu frate
Sandra FCD BJ: Talyda: voi sunteti cu capu
... Talyda: ca eu si cu ionutz giovii va avea cele mai incasari da pa piatza anului 2009 de rocko-manele. bicaz we ar uanteed ded or alaiv. (asta a fost laiv din suflet sa moara acsel roz de la pishatzii aia de gans care sunt ei acuma).
daca intelegeti ceva...super:D, daca nu...we don't give a fuck:)). Aveam chef de caterinca:D.
Va pup!

2 comentarii:

flow spunea...

de fapt erai la all-time cows dar am vrut sa nu fiu rau :))

Unknown spunea...

nu's vaca:))...puteai sa faci alt grup separat pt mine... disperato-obsedato-maniaco-depresiva:">:))