31.03.2009

Tampiti...de foame:)

Am ales acest titlu pentru a va impartasi noi intamplari din viata unei tipe de 17 anu juma' cu vise infinite si promisiuni:).De la "noi" am trecut la "noi", elevii clasei a XI-a A a Colegiului Economic "Ion Ghica". Once upon a time (azi), erau 30 de copii frumosi,destepti si devreme acasa (s-o citez pe profa de romana), care erau adormiti...Ma, da' atat de adormiti incat la prima ora nu aveau chef de nimic. Evident, am gasit si scuza pt asta: datorita orei de vara, acum nu ne mai ajunge somnul:D. Dupa prima ora am iesit cativa afara, fiecare cu ce treaba avea, dar am constatat ca suntem intr-o inchisoare mai nou, nu in liceu:).Revoltati pentru ca nu ne mai lasa sa iesim pana la ora 13 din liceu, am incercat sa cautam tot felul de motive pentru a putea iesi. In zadar... Am revenit dezamagiti in clasa si pentru ca a doua ora nu am facut-o, fiecare s-a preocupat de ce il durea mai tare. Andrada & co. se vaicareau de foame(ca si mine,de altfel), baietii din ultimele banci cantau (nu i-am auzit in viata mea cantatnd), Razvan cu Burca se chinuiau sa sparga becul, pentru ca avem o panarama de bec in clasa care ne streseaza, iar Zarnica, a luat un pix cu rosu si a inceput sa se picteze pe burta spunand ca are pojar, pentru a i se da voie sa plece din scoala... Intre timp, Mutu si cu mine scriam texte si mesaje teroriste cu nume de cod "bunkar", iar Fitzi se gandea cum sa spargem geamul si sa rupem gratiile, ca sa putem scapa...Catalina ne-a promis ca maine aduce flexul la scoala:)). Au urmat 2 ore de mate obisnuite, iar apoi inca 2 de caterinca clasa I. La studiu, ne-a predat profa pestele si conserva de peste, iar noi am deviat la alte porcarii, gen baietii faceau misto de pielea pestelui, ochii pestelui si de fetele virgine, iar cateva fete vorbeau deschis despre...prezervative:))....Trageti concluzii:D. La contracte economice ne-a dat lucrare la care evident, toata clasa am copiat... in timp ce ne picau foile,caietele pe jos si se radea la greu. De asemenea, la un moment dat se auzea timid din ultima banca "Sarut manusitele doamna!", expresie care a devenit chiar obsesiva pentru baietii din ultimele banci. Profa evident,s-a enervat si ne-a amenintat cu 3-ul ala clasic, daca nu ne potolim.
La info am facut galagie in fata laboratorului 10 minute, asteptanad sa fim chemati dar din fericire, profa nu era la scoala si am plecat spre "cashile" noastre;;).

The end...:D

Niciun comentariu: