07.03.2009

Noi...

Noi.
Un cuvant simplu dar cu miliarde de intelesuri si trairi.In "noi" pot intra 2,3 sau un infinit de oameni.Dar cand sunt decat eu si o proiectie a mintii mele tot "noi" se numeste?Paradox:).De ce am ales sa vorbesc despre "noi"?Nu stiu,probabil ca egoismul din mine a ales asta.O fiinta visatoare si naiva vorbind despre un vis in 2...sau doar in 1.Unic si imposibil,asa este acest "noi".Misterios si efemer este acest "noi".Eu si tu sau poate eu si el...Ce ciudat poate sa sune.O minte bolnava poate gandi numai lucruri ciudate si inexplicabile.Iubesc dar nu sunt iubita,sau ma rog,nu stiu eu...Conteaza?Oricum lui "noi" nu ii pasa.Il voi numi "noi" pentru ca din el fac si eu parte,sau mai bine spus,el e o parte din mine.Paradox:).Am creat acest noi doar in 4 zile...Ciudat nu?In 4 zile am cladit ce altii nu reuseau in 4 ani.De ce?Pentru ca NOI suntem speciali.M-am indragostit de acest "noi" cu fiecare picatura de ploaie care s-a scurs pe geamul camerei mele alb-rosie,in acelasi ritm constant de ratacire.[Probabil unii nu vor intelege nimic,dar I DON'T GIVE A FUCK!].Cu fiecare moment in care asteptam un semn si cu fiecare litera scrisa gresit din cauza multitudinii de idei pe care le-am avut.Iubesc acest "noi" pentru ca stiu ca in adancul sufletului meu,acest "noi" e sincer...[paradox].Acest "noi" insa e departe.2 parti la sute de km distanta...este ca o scrisoare pierduta de-a lui Caragiale dar cu final dramatic...sau nu?Am ales sa scriu asta,acum,aici pentru ca m-a inspirat.E parte din mine si stie asta...Voi pune o poza simbolica pentr "noi"...
Oare vom regasi acest "NOI"?Raspunsul il are el...si destinul[daca nu credeti in destin,iar i don't give a fuck,iar daca credeti,veti intelege probabil asta tot prin "noi"]...

P.S:Jon Bon Jovi si Richie Sambora nu au legatura directa cu articolul dar si ei fac parte din "noi"...Defapt,asta ne-a legat...

Un comentariu:

Anonim spunea...

shi despre noi cand scrii?=))=))

lasa draga,scriu astia din Can'Can,stuff..nu e nevoie:))

iti spusei ca scrii admirabil...drept pt care te somez sa mai bagi un fragment,ceva;)