01.03.2009

Concert Trooper (Rock & roll pozitiv).


Hello everyone, am revenit cu vesti proaspete de la evenimentul de aseara din club Underground.In timp ce unii inghetau pe platou ca sa vanda martisoare,se plimbau de mana sub cerul instelat, sau petreceau prin cluburi cu animatoare la partyuri cu tequila, eu am fost la al nu stiu cate-lea concert Trooper.Mi-am luat bilet cam cu vreo 3 saptamani inainte si asteptam nerabdatoare ziua de sambata sa ma rockeresc si eu ca lumea:).Deja nu mai are rost sa descriu atmosfera pentru ca de fiecare data, la fiecare cantare e un show de exceptie.Concertul a fost deschis de fetele de la IDOL,care incet,incet au inceput sa-mi placa foarte mult,au un sound foarte interesant si chiar promit mult,zic eu.Au continuat baietii de la Incipient,apropo de asta, multumim Andrei(solistul vocal), pentru buchetele de ghiocei date fetelor:),cu un recital misto, manca-i-ar mama pe ei de baieti frumosi si talentati:D, iar inainte ca Trooperii "sa urce pe scena",am avut parte de niste momente foarte frumoase alaturi de veteranii de la Crom Dioxid.Recunosc,am auzit de formatia asta dar n-am ascultat niciodata.Desi numele trupei e putin ciudat,au niste balade superbe,mai ales piesa "N-ai sa poti".Credeti-ma ca merita sa-i ascultati.


Trooper-O viata este prea mult
Asculta mai multe audio Muzica »
A venit si momentul mult asteptat,iar baietii nostri au deschis show-ul cu piesa "Old School Baby", continuand cu piese precum "17:00","O viata este prea mult"[de fiecare data cand canta piesa asta,ma emotionez teribil], "Inca o lupta","Strigat","Doar a mea","Tari ca muntii","NU mai conteaza","Cat am asteptat", binecunoscutul cover al zeilor de la AC DC ,"Highway to hell", 2 piese pentru Cristi Minculescu de la Iris care trece prin niste momente grele( "Rock and Roll"-Led Zeppelin si "You shook me all night long"-AC DC)si nu in ultimul rand "Amintiri".Am cantat,am dat din cap si am asteptat cu sufletul la gura sa revina pe scena pentru a ne mai canta 1 piesa:).De fiecare data reusesc sa aduca bucurie in sufletul meu si de fiecare data am ramas cu amintiri placute:).Am stat in primul rand la cativa cm de Coiotu',iar chitara lui Balauru' o simteam in stomac:D.In spatele meu a stat un prieten care nu e tocmai rocker, dar dupa seara trecuta sigur va deveni:)).Din cate mi-a spus si din cate am vazut s-a simtit bine si asta e tot ce conteaza.In rest,lume cunoscuta,v-am mai spus eu,imi place ca de fiecare data la concertele rock, suntem mereu aceiasi:).
Keep rockin':D

Niciun comentariu: