28.03.2009

A new day has come...


Dupa o zi pliiina si dupa o baie relaxanta cu arome si prostii, m-am asezat timid in fata calculatorului pentru a asculta muzica. Intamplator sau nu, in playlist a intrat "Miracle of love"-Eurythmics, piesa pe care o ascult obsedant de cateva zile. Nimic neobisnuit pana aici...
"Noi" acum a devenit "ei"....adica doar o parte...cealalta parte a ramas in acelasi moment al vietii,ingropata in ganduri si amintiri. De ce? Pentru ca am exagerat cu imaginatia si cu dorinta de a face parte din "noi". Nu am mintit cu nimic, numai ca destinul mi-a pus o piedica si mi-a pregatit cea mai mare surpriza...Stii, e ca vantul asta de primavara care imprastie suflete si ca vremea capricioasa a acestei perioade...ciudat! Fiecare si-a gasit un drum in viata si sper ca va fi fericit... "Ei" cu "ei", iar "noi" cu "noi"...Paradox:). El acum e fericit cu ea... dar mintea mi-a fost strapunsa de un gand: "noi" se va stinge atunci cand el va inceta sa se mai gandeasca la mine...Fictiv:).
In plan real, ma hranesc cu seva varstei pe care o am si cu succesele vietii...Simt ca ma intelege si ca ma va ierta...pentru ca acum, alaturi de el...am reconstruit un alt... "noi"...Pe zi ce trece traiesc momente acide si memorabile din lumea mea ...chiar asa de activa sa fie viata unui om?Pacat ca timpul este ireversibil... Poate "noi" il va face reversibil...intr-o alta dimensiune a sufletului...

Niciun comentariu: