02.03.2009

Happy Birthday,Jon Bon Jovi!


Pentru ca astazi e o zi speciala, "mai" speciala chiar si decat 1 Martie vreau sa va impartasesc si voua bucuria mea:).Poate o sa ma credeti nebuna dar sincer, I don't give a fuck:D.Astazi este ziua de nastere a legendarului Jon Bon Jovi(solistul trupei Bon Jovi) si am ars-o toaaaata ziua, evident,pe Bon Jovi.Ma rog,exceptand pauza dintre ora de contracte economice si ora de romana cand am ascultat Trooper-O viata este prea mult la cererea Catalinei:).


Bon Jovi - (You want to) Make a memory
Asculta mai multe audio Muzica »
Sa va spun cum a inceput aceasta teribila pasiune pentru americanul blondut?Pai,pentru asta e vinovat(zic unii) un...amic? e mult spus,o cunostinta... Nu o sa va spun prea multe despre el pentru ca imi trezeste amintiri si nu vreau.Ca sa va faceti o idee,un tip pe care l-am iubit:).Eu am crescut cu muzica lui Jon Bon Jovi pentru ca tata avea cam toate piesele lui de dupa '90,ca na,in tinerete fusese DJ si dupa Revolutie cica am evoluat... Aveam si eu albume intregi de la Bon Jovi dar le ascultam numai cand imi aduceam aminte ca eram in febra Metallica.Dupa ce veteranii ne-au calcat capitala,am inceput sa nu mai ascult asa des si m-am reprofilat pe Guns,Queen,Scorpions,Aerosmith si bineinteles,Bon Jovi. Nu va mai spun ca probabil uni stiti deja ca sunt fascinata de piesele lor si melodia mea de suflet e "You want to make a memory".Odata cu "mica" mea obsesie, au inceput si orele mele de canto nesfarsite, chinuindu-ma sa invat piesele idolului meu[e mult spus idol].Unele ies,altele nu,dar nu e timpul trecut.A reusit sa ma inspire in adevaratul sens al cuvantului si inca mai astept sa vina intr-un concert in Romania.Pana atunci,stati pe pozitii si nu uitati: ROCK ON!

Niciun comentariu: