23.03.2009

Music,music,music...

Hello,hello,am revenit!Nu prea am avut timp sa mai scriu in ultima vreme pentru ca mi-am omorat nervii cu muzica. Sambata am avut un spectacol cu fetele din Glissando cu ocazia Zilelor Francofoniei, iar sambata seara am avut un alt concurs(faza zonala).
La Francofonie am cantat piesele de grup bine cunoscute(de catre amatorii genului),"Comme un soleil" si "J'irai ou tu iras",iar partile solistice ale fiecarei artiste din grup au fost bestiale[cui nu i-a placut,I don't give a fuck].Eu am cantat "Milord"-Edith Piaf, o varianta remixata, mai antrenanta. Da!Sandra FCD, "rockeritza aia nebuna" a cantat Edith Piaf:D.Multi au trait sa o vada si p'asta:)). Am fost imbracata cu o rochie in stilul anilor '30-'40, cu un pampon in par, un "lant" de fulgi, nu stiu cum se numeste ca nu le am cu moda, chestie din aceea cum avea Madonna in "Material Girl" si cum are Naomi la Mondenii:)), iar buzele de un rosu aprins faceau toata combinatia:).Totul a iesit ok si trebuie sa recunosc ca m-am simtit foarte bine printre atatia ambasadori si persoane importante venite special pentru Zilele Francofoniei.

Seara, am ajuns in fuga acasa sa ma schimb pentru ca urma concursul la care.sincer va spun, habar nu aveam ce sa cant. Oscilam intre "Always", "You give love", "It's my life" si "Blaze of glory", toate semnate Bon Jovi, dar pana la urma la un sfat rapid de la dirigu':D am ramas la "Always". Eu zic ca a iesit bine, fapt pentru care am luat si Locul 1 si m-am calificat la faza judeteana:).Piesa asta am cantat-o de 2 ori pentru 2 persoane total diferite,dar a2a oara a iesit mai bine[asa mi s-a spus], deci e de bine:D.
Va pup si aveti grija de voi!

3 comentarii:

Catalina spunea...

frumoaso :P

Anonim spunea...

am trait s-o vad si p-asta:x :o :x

prea tare:x si app..felicitari pt locul 1 de care nici macar nu mi-ai spus:-@

:*

Nicoleta S. spunea...

sandutza in spate, in actiune. :|
:))