25.03.2009

Noi...the end...

Noi...acel cuvant cu mii de intelesuri...s-a stins...Cel putin asta simt eu...acele discutii interminabile despre nemurirea sufletului au luat sfarsit.Mi-e greu sa cred asta dar am ajuns la realitate.Este mai mult decat evident ca s-a racit si s-a ratacit totul intre "noi".Acel "noi" de odinioara era vesel,visator si energic....Acum, poate doar o parte din "noi" este asa...Cealalta parte se stinge usor,usor cu dorinta celuilalt...adica...of, e atat de greu sa explic...pur si simplu...timpul si distanta si-au pus amprenta.Spuneam ca m-am indragostit de "noi" dar se pare ca in cateva saptamani, aceasta dragoste a fost doar din partea mea...cum spuneam...proiectia mintii mele nu a fuzionat cu cealalta parte din "noi"...Si nu ma doare asta, pentru ca nu totdeauna iese cum ne-am propus...ma doare ca nu s-a luptat pt fericire...nu au fost suficiente notele cantate din partea mea...aveam nevoie de ecou...
Se pare ca, desi e devreme..."noi"...s-a stins...dar nu regret nimic din trecut...NIMIC!!! Si mai stiu ca va renaste din propria-mi cenusa, asa cum imi spunea un prieten foarte bun ca sunt eu...si cred ca deja a renascut:).This is the story of my life(by Bon Jovi)...I wanna make a memory(el stie de ce...)

Niciun comentariu: