26.03.2009

You wanna make a memory...


Ratacita prin ritmuri ale muzicii anilor '80 am ales sa continui povestea despre "noi" ... Desi sunt putin confuza acum pentru ca am pierdut niste amintiri, voi incerca sa ma concentrez pe a relata continuarea povestii.
O noua zi monotona de primavara, intampinata de aceleasi ganduri sinucigase ale ipocritilor din jurul nostru, aceleasi ganduri razbunatoare ale oamenilor fara ratiune, aceleasi ganduri infantile ale fetitelor indragostite de stele si aceleasi ganduri mature ale adultilor trecuti prin viata... Tu din care categorie faci parte?:) Paradox...
"Noi"... o noua zi, noi amintiri...e simplu... incercam sa evadam din realitate si chiar reusim, pana la un moment dat, cand suntem opriti de vant... E frig,oamenii alearga haotic pe strazi iar "noi" incercam sa ne rupem de realitate.... Reusim? Numai impreuna putem face asta. Mii de chipuri de lut fara suflet doresc sa ne perturbe linistea...pentru ce? Ce au de castigat? Mania si prostia le stapanesc si le rapesc... si "noi" asteptam linistiti dreptul la fericire... Amintirile ne hranesc si iubirea platonica ne incalzeste...Am renascut din propria-mi cenusa si voi lupta pana la infinit sa am parte de ce imi doresc, sa am parte de ..."noi"...

Niciun comentariu: