01.08.2009

Shape of my heart...


Sunt fericita!Da, asta are legatura cu el...:D

In alta ordine de idei, sunt cu varamea Diana pe la mine si zilele astea ne-am distrat destul de bine.. Dupa cateva discutii cu un amic de-al ei la tel, a ajuns la concluzia ca e un zeu:).Diana e zeu... iar astazi, draguta de ea, s-a rugat de mine sa ii fac o poza artistica pe wc pentru ca hartia igienica se asorta cu unghiile ei ciclam si cu chiloteii roz bombon:)).Asadar, zeul, a devenit in scurt timp, Zeul pe Tron:D. Verisoara-sa, sa nu cumva sa nu fie in trend, s-a apucat sa isi schimbe numele pe hi5 dupa vechea ei obsesie, aripioarele picante de la KFC, in evident, Aripioare Picante KFC. Dupa cateva ore de plictiseala astazi in casa, ne-am hotarat sa ne facem pitzipoance cu sandale inalte cu talpa ortopedica si sa iesim in oras cu Tibi si Doggy, mai nou, Doggozaur. Zis si facut!Am fost prin oras, am vorbit, am ras si baietii au facut pariuri pe tigari si pe alte porcarii [by the way, Tiby, peste 6 luni, esti un om mort:))].Cand sa plecam acasa, mintea luminata a Aripioarelor Picante, a descoperit ca sandalele ei galbene ii julisera pielea grav pe picioare si nu prea mai putea sa mearga... Zeul pe Tron se strica de ras si baietii au inceput sa ma care in brate pana aproape de casa, insa efortul era prea mare si m-am resemnat mergand desculta prin baltile orasului Targoviste... Am ajuns din nou in fata calculatorului si ma gandeam ca parerile mele de rau din zilele anterioare cu privire la vara care trece pe langa mine au disparut odata cu venirea Dianei la mine... Voi trai cea mai tare vara de pana acum odata cu prima zi din august si in curand, odata cu venirea lui... Miss him...
Take care!:*

Niciun comentariu: