21.08.2009

Dinamo + Europa=paralele

Dupa marele meci al lui Dinamo cu Slovan Liberec, de aseara, mi-am dat seama ca toate sperantele mele pentru o echipa mai buna s-au spulberat. In afara de faptul ca am jucat mizerabil, acum suntem si prima pagina a ziarelor din Romania si din afara. Felicitari suporterilor care au intrerup meciul! Meritam suspendarea asta, care sper sa ne scuture. UEFA nu are nevoie de rebuturi de echipe.
Pe GSP.ro, Turcu a declarat ca "Dacă ne suspendă un an sau doi, există pericolul ca echipa să se desfiinţeze". Suspendarea se vehiculeaza ca va ajunge de la 3 la 5 ani, deci Turcule esti un prost!Cu asemenea jucatori si cu asemenea conducere, Dinamo se va desfiinta din inimile suporterilor. Se poate citi dezamagirea pe fata si in sufletul meu, dar si-au facut-o cu mana lor. In afara de faptul ca in Campionat suntem vai de capul nostru, in Europa ne-am facut de cacat pentru a3a oara dupa Elfsborg, NEC Nijmegen si acum, Slovan... Suntem de rasul curcilor!!! Rusine conducerea lui Dinamo!!! Rusine balerinelor din echipa!!!

3 comentarii:

Cosmin,se stie spunea...

"Se poate citi dezamagirea pe fata si in sufletul meu, dar si-au facut-o cu mana lor."

Futu-le muma-n cur de labagii !
Asta e,fha ;(


E , dui , tri , star , Dinamo e nambar oan !

Maus spunea...

Da, ai dreptate cu Dinamo, desi ai fost putin cam dura cu ei. (eu sunt stelist, e ceva, nu?; totusi nu cred ca trebuia sa zic asta).
Asa. Vroiam sa te intreb daca ai dori sa faci link exchange cu NimicInteresant.Info. Vreau sa strang cat mai multi bloggeri din Dambovita... si cum tu esti o bloggerita din Dambovita...
Deci. Daca esti de acord, astept un comentariu cu datele tale.
Merci :P Si nu mai fi asa de suparata pentru Dinamo.
P.S. Doamne de cand nu am mai vazut o fata dinamovista:| Si bloggerita.

Cosmin spunea...

Na ca nu mai E paralele :D