03.08.2009

Prietenie, plaja, foc, dragoste, putere, tinerete, fum,iubire, amintire, val, nepasare, lupta, orgasm ideal...



Camera, intuneric, dor... Ceva mai bun de facut? Nu... Ma simt asa de obosita... Lacrimi uscate pe obraz, frica de paianjeni si de necunoscuti... Puritatea era la un pas sa fie distrusa. Suc de portocale, gheata, pareri de rau.. Mi-e dor de el, mi-e dor de noi... Mai sunt 2 saptamani si zilele nebuniei se apropie... Manichiura frantuzeasca, Celine Dion- Falling into you in surdina... Scama ma priveste curios (ursuletul pufos de la S.)... acel S. din copilarie, povestea mea de iubire, raza de soare, momentul meu de glorie, orgasmul din noptile cu luna plina, amintiri la metrou... toate astea sunt doar la cateva mii de kilometri distanta... Evadare! Paradox! Dor, zbor, decor.. razboi cu lumea... Fum de tigara, lacrimi [bis]... ingeri, rugaminti, alinturi, S., internet, pierdere de timp... Luminile orasului transpira si aerul poluat zambeste... Vine ploaia, va plange cerul pentru a miliarda oara de cand am fost creati... Sa ne invingem frica si sa pasim in neant fara regrete... Sa ne iubim fara limite, neconditionat, sa doboram gandurile perverse ale mintilor bolnave ale periferiei rau-famate a orasului... Sa legam teribilismul in camasa de forta... Chipuri de lut, sex virual, prostie... Tupeu si iar prostie! Cati dintre noi vor trece cu brio examenul vietii? Criza financiara, mediu urban, interese, marfuri proaste, manele si valori nerecunoscute ale tarii... Unde suntem noi? Suntem departe [paradox]... Dorul de tine ma omoara... Scama zambeste!:)

Niciun comentariu: