13.08.2009

This is the road to hell..


Mda, de ceva timp, mai precis vreo 2 saptamani, pierd grav timpul aiurea cu preocupari inutile... In afara de faptul ca de 2 saptamani am o viata monotona, in fiecare zi fac aceleasi lucruri, mai e putin pana incepe scoala si eu n-am simtit vara asta decat pe ici pe colo... Am inceput scoala de soferi de 5 saptamani si mai am inca muuult de condus, sa termin orele. Fac scoala pe un Logan rosu diesel, care, face parte din mine. E rosu, merge bine, dar nu are aer conditionat. Pe canicula asta, ar trebui... In scurt timp voi deveni soferita si FERITI-VA!!! Sunt destul de sportiva la volan si e posibil in trafic sa va intimidez pentru ca, sa-l citez pe dl instructor, sunt cam intepata. In alta ordine de idei, am tot citit zilele astea legislatia (pentru a3a oara vara asta), am facut si chestionare, apropo de asta, dragi viitori conducatori auto, am gasit chestionarele care se dau la sala pe net. Se gasesc pe www.drpciv.ro, unde va faceti un cont micut si va apucati de treaba:). Bagata in ale mele, am aflat ca sambata e concert in Targoviste de ziua metalurgistuui, sau a "fierarului" cum imi place mie sa zic. Vor veni artisti mediocrii de duzina, care si-au facut studiile muzicale prin Bamboo, dar macar o sa avem de cine rade:). Pana atunci insa, viata are prioritate, spuneti NU accidentelor si aveti grija de voi!:D

2 comentarii:

Anonim spunea...

asta cu "viata are prioritate" e din ciclul "salvati mediul" adica egal cu zero.

Bafta la condus la astea, si tata tot cu saitu ala ma omoara ;(

Florea Mihai Ionut spunea...

hm...stiu cum e. Eu credeam k dupa bac si admitere o sa traiesc la superlativ...k va fi cea mai intensa vara...Da de unde? Dak nu imi faceam planuri era mai misto...de obicei sunt spontan. Da lasa k mai e timp...oricum am inceput sa ma sui in trenuri cu destinatie necunoscuta si sa ma dau jos la prima...