16.08.2009

You took something perfect and painted it red...



Vara... mare... subiect tabu:D. E cald in camera si ma uit pe fereastra. De cateva zile ascult pe repeat piesa lui Daniel Murriweather- Red si imi aduc aminte de Sandra de anul trecut... Anul trecut pe vremea asta eram la mare, pe plaja cu nebunii mei, ne distram. A fost de vis. Revenind in zilele noastre, aseara am fost la "marele" concert de ziua metalurgistului cu o gashca de prieteni, bine intre timp, unii s-au pierdut pe traseu, dar a fost ok. Sa nu va inchipuiti ca am stat in primul rand, am stat undeva mai departe de scena de unde se auzea relativ ok, pe o banca, cu 2 vedete fratilor:> :Chifu si Vlad de la Incipient, asa ca mosnegii. Mi-a prins bine iesirea asta... Am mai iesit putin din starea mea nasoala care dureaza de aproximativ 2 saptamani... M-au rascolit nsite amintiri la ora asta si am prea multe idei in cap sa fiu coerenta...
Aveti grija de voi!Miss you S.!

Niciun comentariu: