31.07.2009

Jurnalul unei fete...



Titlul nu are legatura cu postul da' imi place cum suna:D. M-a tot certat lumea ca n-am mai postat pe blog... O sa ma revansez! Zilele astea am avut calculatorul in reparatii si am dus dorul tehnologiei si internetului:).
Ultima zi din iulie... Vine august ca o parere de rau... Unde e vara asta?Unde am ascuns-o pentru ca in afara de cateva iesiri la piscina cu prietenii, majoratul meu care putea fi in orice zi a anului si cateva plimbari prin parc cu Bon Jovi in urechi, nu s-a intamplat nimic interesant... Unde sunt nebunia, haosul, fluturii din stomac si saruturile pe ascuns in fata portii de la tara? Sunt undeva departe... in vara anului 2007, o vara ca oricare alta care a devenit speciala prin noi, 2 copii diferiti, 2 mentalitati diferite, 2 suflete profunde... Odata cu trecerea anilor s-au adunat in sufletul ei cateva fire de cenusa si de amaraciune, pe care spera sa le abandoneze odata cu venirea lui... Septembrie. Prima luna de toamna, racoare, apusuri aramii, depanarea amintirilor, venirea lui... Inceperea unui nou capitol din viata lor... Avem nevoie de libertate de exprimare:).
Lasand neterminata ideea inceputa sus, din lipsa de inspiratie, aseara am fost la Manastirea Dealu si am prins cel mai misto apus vazut vreodata pe muzica lui... Alex, de data asta pentru ca amicii mei cu care eram nu ascultau Bon Jovi... In fine,evitand detaliile, a fost un moment frumos... Parca m-as fi intors in timp sau parca as fi dat timpul inainte... Trecutul si viitorul se vor intalni in fata mea peste o luna si ceva si eu va trebui sa stiu ce aleg... Raman in trecut cu amintirile sau aleg viitorul care... nu se stie ce-mi rezerva.... Paradox!

Niciun comentariu: