13.07.2009

Someone took my soul...


A plouat azi toata ziua... Dupa o plimbare scurta la Bucuresti cu niste amici si dupa o portie sanatoasa de aripioare picante de la KFC, am ajuns acasa... M-am uitat cateva minute indelung pe fereastra. Ploua. Aseara am vb dupa f mult timp cu o persoana f speciala care m-a iertat... A insemnat mult pt mine.. el nu stie asta!Desi acum e departe, simt ca se gandeste la mine. Am o dorinta teribila sa incep o viata noua... Matura, mai sigura pe mine, mai puternica, sa fiu eu insami si sa le demonstrez celorlalti cat de mult m-am schimbat... Cum pe zi ce trece devin tot mai profunda, tot mai feminina, mai senzuala... Oare ura asta care mi-a purtat-o atata timp sa ma fi schimbat? Cand pierzi ceva... nu-ti dai seama... realizezi ca ai pierdut un lucru sau o persoana abia dupa ce nu o mai poti recupera. Si ce faci? Lupti [paradox]! Unii spun ca esti doar obsedat de acea persoana sau de acel lucru... Nu! Acum, singur, meditezi si incepi sa pui cap la cap totul... Esti inundat de remuscari! Nu mai poti scapa... Totul sau nimic! Si ne despart sute de kilometri si multe saptamani pana ne vom reintalni... Si atunci? Ma va mai recunoaste? Il voi recuceri sau voi ramane cu remuscari si regrete? Se merita oare? Se va mai naste din tradare iubire? Sau din indiferenta romantism? Chipuri de lut si atat... sunt niste prosti! Ei nu inteleg! Rebeli, distrati, haotici... vom alerga prin ploaie... Vom fi chiar noi? Unde se afla raspunsul? In fiinta mea cea noua... Joci pana la capat sau pasaresti terenul ca un las? Invingi, sau iti pleci capul? Paradox... Vreau sa ma indragostesc... Oare cat te vei opune?:)

Un comentariu:

Laura spunea...

Iar ai fost in Bucuresti si n-ai zis nimic! ~X(