06.07.2009

Happy B-day to me!


Dupa Greenwich, e inca 5 iulie, dupa ora Romaniei, am intarziat cu postul pe blog... Asadar, sunt majora! Aseara am avut parte de o petrecere de zile mari cu atmosfera misto, oameni speciali si muuulte cadouri. Am ras, am dansat, am topait, ne-am distrat si am picat rupti de oboseala. Party-ul a tinut pana pe la 5 de dimineata, lumea s-a simtit bine si eu am plecat cu inima impacata:). Am primit multe flori si multe cadouri si mi-am dat seama ca... eu chiar sunt iubita... Am prieteni putini, dar care stiu sa se distreze si care stiu sa ma faca sa nu ma simt singura. A fost o zi speciala in care am avut langa mine colegii de suflet, prietenii, dirigu', familia si my ex-boyfriends care spre surprinderea mea, s-au inteles foarte bine intre ei si s-au distrat. Am avut o zi in care m-am simtit importanta pentru niste oameni simpli dar interesanti. Nu prea am ce impresii sa va impartasesc acum, pentru ca sunt foarte multe de mentionat dar a fost o zi super din care m-am ales cu numeroase amintiri si povestiri pentru nepoti:). Va multumesc tuturor ca ati fost alaturi de mine si ca m-ati sustinut! Am avut si musafiri nepoftiti ca la orice eveniment, o mireasa furata, am avut si ceva momente tensionate legate de muzica, dar totul s-a rezolvat cu bine:). Multumesc mami, tati, Romi, Mimi, Chitzu, Razvan, Bogdan, Diana, Cristina, Diana, Georgi, Liviu, Ana, Taya, Tiby, Tinu, Mutu, Silviu, Domyno, Andrada, Emma, Fitz, Cristy, Motanu, Doggy, Andrei, Cretzu, Microb, Ruxy, Vali, Lavinia, Vlad, Dana, Radu si Ghebo... si nu in ultimul rand lui Florin, care din pacate nu a putut sa vina! O sa revin cu detalii pentru ca acum sunt foarte obosita!Va pup!

Un comentariu:

tibi(mojo) spunea...

esti foarte norocoasa ca ai langa tine prieteni care chiar tin la tine, nu doar cand au nevoie de ajutorul tau si apoi iti intorc spatele... asta e viata.. unii castiga, altii pierd...