31.08.2011

Schimbari si stres...

In ultima saptamana am avut parte de un program foarte incarcat... De la semnarea demisiei la munca (imobiliarele si atmosfera din firma aia chiar nu erau pentru mine:D), am trecut la cautarea unui solist pentru trupa mea scumpa si draga. Am initiat eveniment pe Facebook, am avut si auditii si oboseala s-a acumulat rapid. Numele solistului inca nu-l dezvaluim, cautarile continua iar eu imi iau liber cateva zile de la "feisbucit", "cantareala", "aiureala" pentru a ma ocupa de restanta la... Istoria culturii romane moderne... un amalgam de informatii total plictisitoare care ma obliga sa-mi pun la punct si un dosar de aplicatii cu o bibliografie tareeee scarboasa!!! (ferice de integralisti)... Asadar, fug la studiat, voi bucurati-va de ultima luna din vara si s-auzim de bine!

P.S: Eu nu credeam ca oraselul meu mic va avansa in "dezvoltarea pietei muncii" cu ajutorul videochatului... gen.. WTF??? Asadar, pentru necunoscatori, s-a deschis un studio pentru videochat in Targoviste, iar un asa zis, Adam Smith garanteaza salarii intre 1000 si 4000 de $ plus o prima de 100$ la anagajare... Daca mafiotii si prostituatele din Targoviste se luptau pentru mii de euro pentru a-si castiga existenta, acum au o concurenta serioasa... eu l-as numi videochat provincial! Bafta tuturor!:))

2 comentarii:

benny(dana) spunea...

scumpo

Anonim spunea...

Hooray, acum avem si videochat... Ce urmeaza? Fabrica de prezervative? Sau de anticonceptionale?