09.08.2011

Welcome back Sandra!

Hello, hello, lume veche şi nouă... Poate unii o să vă întrebaţi "de unde a mai apărut şi asta?", alţii veţi spune că "şi-a mai adus şi ea aminte să mai scrie pe blogul ăsta", iar eu o să vă spun că deşi mi-am regăsit blogul prăfuit,am revenit în forţă cu gânduri and stuff ca să-i redau aerul de odinioară:D.

Nu o să mă apuc acum să înşir toate lucrurile pe care le-am făcut în ultimele.... 7 luni?! de când n-am mai postat, însă, o să încerc să vă pun la curent cu ce a fost mai important:).
Am avut un semestru de facultate demenţial cu party-uri şi "studenţeală" la ordinea zilei, cu oameni care au intrat sau au ieşit din viaţa mea, cu întâmplări şi prostioare demne de povestit nepoţilor [eh,ale tinereţii valuri]:D. În haosul în care de mică mi-a plăcut să fiu, inima mi-a fost furată de un motociclist, m-am împăcat cu prietena mea cea mai bună, Alina şi mi-am definit idealul!Am avut cea mai restrânsă petrecere de ziua mea,mi-am văzut,ascultat şi simţit idolul 5 zile mai târziu, am participat la "Vocea României" şi mi-am dat seama că fără muzică eu chiar nu pot trăi! Am trăit experienţe unice vara asta şi după interviul de mâine (îmi caut şi eu un job ca tot studentul) o să vă povestesc în stilu-mi propriu despre Jon Bon Jovi la Bucureşti, Vocea României, despre pagina mea de Facebook (http://facebook.com/sandrac.fans), despre visul de a cânta într-o trupă şi despre eternul meu Bucureşti!

Noapte bună!

Niciun comentariu: