14.08.2011

Senzaţii de sâmbătă...


Ziua de ieri a decurs exact ca pe vremuri(în timpul facultăţii când rămâneam în Bucureşti şi nu ştiam cum să-mi petrec sâmbetele, însă se soluţiona rapid problema cu după-amieze pe stilul "relax, take it easy with some friends", alături de serile prin cluburile bucureştene cu muzică live)... În timp ce alţii stăteau pe A2 cu nervii la pământ în trafic (muhahaha, aţi vrut mare:D), eu mă gândeam să dau o fugă până la BCU să-mi caut câteva materiale pentru fabuloasa restanţă la ICRM, aşa că m-am trezit devreme, însă am fost totuşi inspirată să mă uit pe site şi să văd că oamenii până pe 21 august sunt în concediu şi biblioteca e închisă.Ghinion!"Se mai duce o zi şi nu fac nimic"... M-am tot învârtit eu pe ici, pe colo, până când am vorbit cu un prieten să ne vedem la un cico, dar nici aici nu a decurs totul conform planului şi anume că, până la urmă, ne-am dus la el... acolo era şi frate-su (mare artist:D), s-au mai adunat nişte prieteni, alături de jocuri cu maşini şi lupte pe PlayStation şi Facebooceală, se făcuse 7 seara iar eu încă nu ştiam exact cum o să-mi petrec seara de sâmbătă... Aş fi vrut în Coyote la concert Smashed Mosquito, da' până la urmă m-am dus în Hard Rock Cafe la ai mei dragi Marfari pe care nu-i mai văzusem de ceva timp... În drum spre Hard Rock, din Titan, am traversat juma' de Bucureşti şi s-a reaprins dragostea mea pentru haoticul oraş noaptea... E al naibii de frumos Bucureştiul noaptea!!! Lumini, umbre de blocuri, oameni de toate felurile, parcă sunt mai interesante toate pentru că fie nu le vezi frumuseţea totală din timpul zilei, fie din cauza întunericului care ascunde multe, vezi chestii foarte frumoase... mă fascinează! Poate o să ziceţi că sunt nebună şi că multora li s-a cam luat de micul Paris, da' pe zi ce trece îmi dau seama că locul meu e aici, în haos, lumini, întuneric şi oameeeeeeni....mulţi oameeeeeeeni:D.

Să aveţi o după-amiază de duminică minunată!

Niciun comentariu: