15.08.2011

O fărâmă din industria muzicală românească...

Mă fraţilor, n-am nimic cu oamenii care s-au adaptat la noul val muzical de trance, dance, pentru mine tot house ieftin e, da' am o mare problemă cu piesele în sine şi cu videoclipurile atât de neinspirate... Cu ajutorul unor cunoştinţe, am postat câteva clipuri la mare vizionare şi ascultare la tv şi radio şi cu ajutorul vostru, vreau să-mi dau seama...ce dracu e aşa special la genul ăsta muzical şi de ce toate piesele care sună atât de comun, cu versuri idioate sunt ascultate de toată ţara şi mai rău... difuzate???

Iată propunerile...

1.Amna-Tell me why

2.Alessia-Find me

3.Allexinno &Starchild-Senorita

4.Azuro feat. Elly-Ti amo

5.ALexandra Stan-Lollipop


So?:D Ce ziceaţi?:D

Mulţumesc pentru propuneri lui Alin, Daniel şi Cosmin!

3 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Versuri total haotice, puse intr-o limba cat mai putin cunoscuta, dar care 'suna' bine pt. unii ^^

Prefer sa ascult ceva ce am in profil

Florea Mihai Ionut spunea...

te-am visat:P era de bine.

Florea Mihai Ionut spunea...

si da....sun total de acord cu articolul...dar exista genurile astea pt ca se consuma...:(