09.08.2011

Jon Bon Jovi si Vocea României

Cum vă spuneam aseară, am revenit de pe drumuri cu postarea promisă!
Well, în frumoasa şi călduroasa zi de 10 iulie, în Piaţa Constituţiei alături de zeci de mii de oameni, am savurat cel mai tare concert din toate timpurile şi anume, concertul trupei Bon Jovi din cadrul The Circle Tour 2011 unde iubitul şi adorabilul de Jon a fost ca de fiecare dată la înălţime! Un spectacol monstru de 3 ore şi nenumărate bis-uri, momente de neuitat cu tricolorul nostru, urlete, lacrimi şi cele mai cunoscute piese Bon Jovi m-au făcut cel mai fericit fan din lume! Nu stau să vă detaliez fiecare moment unic al concertului pentru că ar părea o povestioară despre adolescente disperate şi idoli cu inimioare şi pupici pe postere, aşa că, pentru cei care aţi simţit concertul ăla până în măduva oaselor nu mai are rost să repet, iar pentru cei care n-au fost acolo, va trebui să vedeţi măcar o dată un concert Bon Jovi! Eu mai vreau încă 100 de concerte de-ale lor!
BON JOVI FOREVER!

Vocea României şi un altfel de show...
În aceeaşi zi minunată de 10 iulie, în drum spre Piaţa Constituţiei, la Unirii la metrou mă aştepta o echipă de la PRO, cu un plic în care era biletul meu către Vocea României.Vă daţi seama, lacrimile de bucurie, emoţiile şi gândul că mă va auzi şi pe mine cineva cântând într-un show TV mi-au tăiat respiraţia:D. Trei zile mai târziu aveam să ajung pentru prima dată în studiourile Media Pro de la Buftea pentru alegerea piesei, interviuri, documentaţie, etc, urmând ca în următoarele 2 săptămâni să trăiesc cea mai frumoasă experienţă din viaţa mea!Oameni noi, oameni talentaţi, pasionaţi şi profesionişti, m-au învăţat cum e să te simţi apreciat şi cum să munceşti ca să ai succes. Am făcut canto cu cei mai buni profi, pe această cale vreau să-i mulţumesc încă o dată lui Călin Geambaşu şi Danei Dorian, am fost inspiraţi şi ajutaţi de cel mai bun personal de la PRO şi am trăit regeşte:). Pe lângă acestea, am cunoscut şi o mulţime de oameni noi şi cum subsemnata e nebună dupa lume nouă, vă imaginaţi ce găşti am format pe acolo şi care cu cine şi-a făcut de cap:D. Voci de voci, personalităţi cât mai variate da' numa' oameni faini şi de treabă!Pe unii îi ştiam, pe alţii i-am cunoscut acolo, dar am legat prietenii frumoase şi pe viitor clar vom ţine legătura. Acum, îmi petrec ultima lună rămasă din vacanţă la Târgovişte şi aştept în toamnă preselecţiile la Românii au Talent şi să înceapă Voceaaaaaa!
Keep rockin' şi să auzim de bine!\m/

Niciun comentariu: