23.05.2012

Gala Avanpremiere behind the scene:)

Aseară, la Muzeul Naţional de Artă Contemporană din Bucureşti, a avut loc cea de-a 10 a ediţie  Avanpremiere Fest care s-a bucurat de un real succes.

Să o iau cu începutul. Fiind proiectul The Public Advisors, am luat parte la tot ce a însemnat promovare, invitaţi, aşezare în sală, aprovizionare cu apă, make-up, probe, repetiţii şi show-ul în sine. A fost primul eveniment de gen la care am participat şi recunosc că am fost foaaaarte încântată, până la urmă, toate au un început, nu?:)

În prima parte a zilei am stat în backstage, om de bază, cum îmi place să spun [:)],înţelegând şi admirând eforturile depuse atât de designeri, cât şi de modele şi echipele de make-up şi hairstyle. Până ieri, pentru mine prezentările de modă erau doar nişte chestii pompoase, pentru oameni care ştiu să aprecieze astfel de evenimente, în spatele cărora designerii primeau felicitari si aplauze, iar modelele erau machiate, coafate şi răsfăţate, ca nişte adevărate dive. Mi se părea că treaba cea mai complicată e tot în muzică, unde probele de sunet, microfonia, lipsa de inspiraţie în alegerea unui playlist potrivit şi vocea răguşită puneau piedici serioase unui eveniment, dar şi în modă, dracul poate fi foarte negru uneori. Probe, peste probe, pantofi incomozi, piese vestimentare grele, ten încărcat, oboseală, muncă de dimineaţa până seara pentru o defilare de câteva minute. Dincolo de chipurile alea de lut de pe podium sunt nişte fete drăguţe, cu ochi frumoşi, pasionate şi receptive. Ele nu au nevoie de voce ca să strălucească, dar dacă au vreo problemă la picior, sau spatele nu este "suficient" de drept, evenimentul poate fi compromis.

Au fost colecţii inedite ale designerilor români, dar mi-au plăcut în special colecţiile lui Dinu Bodiciu şi Ioanei Ciolacu. Nu mă pricep la modă, dar cei doi mi-au incitat serios ochişorii. Am văzut multă lume bună, vedete de pe la noi, presă, bloggeri and stuff, ca la orice eveniment de altfel, oameni bine sau prost îmbrăcaţi, atmosferă glam şi multă eleganţă. Dacă simţul meu critic pentru modă nu este aşa dezvoltat, am fost atentă la muzică. Piesele alese pentru defilări au fost interesante, cel mai mult mi-a plăcut mixul de la prezentarea lui Dinu Bodiciu, dar şi celelalte sunau bine. Unele piese au fost puţin nepotrivite pentru anumite momente, iar modele mergeau uneori prea repede, dar per total, a fost un spectacol reuşit. Avanpremiere are un big like din partea mea şi dorinţa de participare la ediţia cu numărul 11:).

În curând vor veni şi pozele!:D

Niciun comentariu: