04.05.2012

Circul din Drumul Taberei

Nebunie mare astazi in jurul orei 09:30 in zona Moghioros. Vreo (nu exagerez) 30 de autobuze ale RATB-ului parcate pe te miri unde, fara afisaj, aglomerau puternic strada. Ce sa vezi? Erau transporturi speciale pentru copiii adusi la circ. Este o aiureala de cort amenajat exact intre patinoar si Capela Sf. Vineri, se pare, o adevarata atractie pentru scolari. Grupuri insotite in sir indian intrau in minunatul cort pentru putin spectacol. Mintea mea de copil crescut pe Cartoon Network, printre PowerPuff Girls si Tom si Jerry, a facut imediat un scenariu de desen animat. Era un episod din PowerPuff la circ, cu un magician zombi si de fiecare data cand il vedeam, visam urat noaptea:). Din cauza asta niciodata nu am vrut sa merg la circ si tot din cauza asta nu imi place circul. Cam asta era peisajul pe care mi-l imaginam la vederea celor 30 de autobuze, a cortului urias si la vederea copiilor care intrau parca hipnotizati acolo. Acest lucru a avut si o urmare, pentru ca, pe anumite trasee, autobuzele au circulat la intervale mai mari decat in mod normal, asa ca circul a fost si in Drumul Taberei si in gradina mijloacelor de transport in comun. Dupa episodul cu circul, asteptand RATB-ul nerabdatoare, m-am trezit cu alta nebunie de cartier in fata ochilor. Toata intersectia Tricodava era impanzita de pufi de papadie veniti nu stiu de pe ce camp, care intrau peste tot si ma faceau sa stranut. Nu m-am gandit la vreun banner de campanie negativa pentru Bucurestiul lui Oprescu (by the way, in zona Bd. Timisoara, la fiecare colt de strada se gasesc pe o parte bannere cu mesaje precum "La fiecare 30 de minute, un om este muscat de caini in Bucurestiul lui Oprescu" sau "In Bucurestiul lui Oprescu sunt gropi adanci de nu stiu cati centimetri", iar pe partea cealalta flutura pe stalpi mesajul campaniei de teasing lui Prigoana, "Plici de aici! Vine Prigoana", un slogan cam neinspirat as zice eu, care nu va avea cine stie ce efect. Si nu sunt singura care spune asta:) ) ci mi-a aparut in minte o amintire din copilarie, cand, impreuna cu verisoara mea, ne jucam la tara la bunici de-a miresele si culegeam buchete mari de papadii, suflam puful ala si sarbatoream. Pentru mine puful enervant, ce-i drept, de papadie e simbolul libertatii, ma duce cu gandul la copilarie, la vacantele lungi petrecute in gradina si ma rupe putin de realitate si de haosul urban:). Vizionare placuta a clipului cu PowePuff si ca un P.S. important, sa-mi aduceti aminte, sa nu mai plec niciodata din Drumul Taberei in Rahova (prin Ghencea) imediat dupa incheierea unui meci de-al Stelei pe teren propriu. :D

Niciun comentariu: