16.09.2009

Stop accidentelor!Viata are prioritate!

Ca doar na, acum sunt soferita:). Totul a inceput in jurul orei 8, am ajuns la stadion, am asteptat politistii, am completat ce era de completat si ne asteptam timizi randul. Erau insirate in jur de 30 de masini si ma tot gandeam ca voi fi ultima... Nu a fost chiar asa, dar am avut ceva de asteptat. Traseul a fost simplu, politistul de treaba, pietonii aiuriti ca de obicei si traficul greoi. Am avut ceva emotii, ca doar sunt firesti, dar totul s-a incheiat cu bine. Am luat examenul pentru obtinerea permisului de conducere si sunt foarte fericita:).Se pare ca munca mea si timpul pierdut timp de 2 luni si jumatate, au avut un rezultat pe masura...
Ne vedem in trafic!

2 comentarii:

Cosmin Sangeritu spunea...

Stop stereotipiilor ! Viata are prioritate :D
Eu nu sunt impotriva accidentelor, sunt impotriva cretinilor care le provoaca.

rockristi spunea...

[img]http://www.politiaromana.ro/dpr/images/jpg/fluturas_fata_1.jpg[/img]