15.09.2009

Sex in mansarda...


Nu e un titlu de film, este chiar povestea clasei noastre... Unii dintre noi s-au resemnat cu noul domiciliu, dar altii au ripostat sa ne mute din clasa. A venit dna directoare azi, tot tacamul, ne-a explicat ca nu prea avem alternative, dar cei cu pricina o tineau pe a lor, ca nu vor in mansarda. De ce? Va spun eu... Avantajele sunt ca este o clasa mai mare, luminoasa, se vede panorama centrului orasului si locurile pentru copiat sunt foarte bune in anumite banci, iar dezavantajele sunt ca suntem fix in capul profilor, adica deasupra cancelariei si ca baietii au cam multe scari de coborat sa se duca la baie sa fumeze... Adica sa isi faca nevoile:D. Analizand situatia, am ajuns la concluzia ca ne e bine acolo si am promis ca vom face tot posibilul sa intretinem o atmosfera frumoasa chiar si in pod. Chestia interesanta care m-a determinat sa scriu articolul, este statusul colegului nostru Dragos care suna cam asa: "Clasa de la mansarda este atat de mare si de frumoasa incat pot face sex in grup 15 perechi, plus parintii acestora, dar pacat ca e deasupra cancelariei". Foarte bine gandit acest mesaj numai ca noi, minti sirete de cand ne stim, vom reusi cu siguranta sa ne furisam afara din clasa si sa chiulim, ca doar de aia suntem a12a. In alta ordine de idei, azi am fost cu fetele prin parc si eu, aici de fata am parcurs traseele alea de prin copaci, din parc(cine stie, cunoaste). Interesanta aventura, mai ales cand am mers pe sarma si fetele ma incurajau mai ceva ca la circ. De cand a inceput scoala ma cam distrez, dar maine se ingroasa gluma. Tomorrow morning, trebuie sa ma prezint in fata stadionului pentru examenul pentru obtinerea permisului de conducere, mai precis, pentru "traseu". Stiu ca o sa-mi tineti pumnii si o sa va ganditi la mine, sper sa iau:). Revenind tot la colegii mei iubiti si scumpi, aproape toti au permise de conducere (bine, mai exista si codasi care nu au implinit inca 18 ani, sau altii, cazul meu, care au facut scoala de soferi 2 luni si jumatate pentru ca dl instructor era foarte ocupat si na, ca elev, trebuia sa te conformezi. !2 A ne spargem in figuri, in masini si in cai putere, dupa caz, dupa buzunar, dupa valoare [sunt putin rautacioasa, stiu].
Va salut cu respect si sper sa ne vedem in trafic!:)

Niciun comentariu: