11.09.2009

Betisor parfumat...


Pe muzica inegalabilului Sting, m-am apucat de curatenia de toamna, sa fac ordine in caiete, Cd-uri si amintiri... Printre hartii, ambalaje de la chipsuri, ca doar sunt adepta mancarii nesanatoase,haine de vara bagate la saci, glossuri si lacuri de unghii care nu mai sunt in trend toamna, tubul de Pronto imi zambeste:). Luni incepe scoala fratilor!!! Socul mare nu a fost ca incepem scoala, ci ca va veni in vizita madame Ecaterina Furlaifus Andronescu. Daca as putea sa ii zic vreo 2 despre ideile ei si despre noua organizare a sistemului, of ce i-as face! Revenind la praful din camera mea, sunt perturbata de masina de inghetata care toata vara m-a stresat cu muzicutele alea pentru bebei de 2 ani:|. Retrospectiva vara 2009?
Nu mi-a placut ca am pierdut cam mult timp cu scoala de soferi, thanks God am terminat-o si pe aia intr-un final, nu mi-a placut masinuta de inghetata, cainii care concertau in fiecare noapte in fata blocului meu, arsurile solare si nu mi-au placut aproape 3 sferturi din vacanta de vara:)). Ce mi-a placut? Mi-au placut iesirile cu prietenii, majoratul, tenesii mei albi, lumanarile parfumate, sa conduc, mi-a placut la mare [:x], mi-a placut sa lenevesc si sa fac tot ce vreau in vacanta asta, mi-a placut sa cant, sa dansez, sa imi omor picioarele prin Bucuresti (in interes de serviciu, of course), mi-a placut ca m-am indragostit si baza ecuatiei, mi-au placut ultimele 5 zile din saptamana asta:)., cine stie, cunoaste:D. Pauza de tigara:)...
Revenind in camera mea minuscula, am terminat si curatenia si am aprins un betisor parfumat... Ultima aroma de vara, parere de rau:). Imi place viata, imi place vara, ador amintirile... Sunt fericita!

Niciun comentariu: